Lägenhet

Ja, alltså vart hittar man en lägenhet i denna staden :( Finns ju inga 4:or i rätt område. Vi vill hitta någon lägenhet i väster för att stanna nära dagis och skolor osv. Men när man letar efter något bra hittar man det aldrig. Hade ögonen på en lägenhet precis innan jag sa upp min. Men den blev tyvärr tagen i samma veva. Så det är bara till att leta vidare. Vi har kollat lite utanför stan också. Men då kommer vi till det där Jobbiga körkortet. hade jag haft körkort hade jag inte tvekat att bosätta mig utanför stan .


Men nu har jag inget körkort och ingen motivation till att börja på ett nu ihäller. Har varit ute och övningskört några gånger med mamma nu, sen vi gick kursen men längre än så kommer jag inte. Det är så mycke man måste lägga åt sidan i huvudet för att bara fukosera på teori och körkortet. och det läshuvudet finns inte här. Jag har skit svårt för att konsentrera mig på plugg. även i skolan har jag skit svårt för att hänga med för jag tänker på allt annat och så hittar jag inte riktigt någon kämpar glöd. Eller som Mia skulle sagt Jag ser inte Vinsten klart än.


I allafall om någon vet eller hör något om en 4:a i Väster, Landskrona så hör av er hehe. Måste nog börja packa snart också. för den siste Juni ska vi vara ute här ifrån. Jag vet, - hur kan man säga upp lägenheten utan att ha en ny att flytta till ? med min inkomst så kan jag verkligen inte betala dubbel hyror. det är typ en hemsk skräck pga dåliga erfarenheter sen tidigare. Därför tog jag mig vatten över huvudet och bara gick på känslan sa upp lägenheten och har ett hopp om att hitta en annan snabbt. Vi har iaf någonstans att bo tills dess och sen en mellan landning till siste Juli sen måste vi ha hittat något nytt.


Konstig som ni nog märkt att jag är så har jag redan stora planer inför nästa lägenhet med möbler och dekorationer. så som jag vill att mitt nästa hem ska se ut. Jag ska bland annat spraya en del möbler och en del nytt ska inköpas. Det ska målas igen på barnens rum och om vi nu hittar en 4:a så kommer vi ju även ha ett sovrum . Det kan jag bara längta till det är typ 3 år sen vi hade ett eget sovrum. Så vem vet tills dess att vi hittar en lägenhet så kanske detta blir en liten ideé blogg haha. 


Nä om jag skulle göra något vettigt istället haha Ha en trevlig dag allihopa.





Kommentarer
Pia

Ja men idéer är himla bra! Hihi! Men du har väl uppsägning till o med siste juni va!? Puss puss

2011-04-15 @ 19:37:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0