29 April

Idag vaknade vi på tok för sent. Fick snabba oss att ta på oss, sen lämnade jag Nilo på Dagis och gick till skolan. Matte var ämnet och samtal med läraren där som gick bra. Sen hade vi svenska där vi blev indelade i grupper. och i gruppen fick vi en filmgenre som vi tillsammans skulle välja en film  ifrån som klassen sen ska se. Vi fick Drama och valde nyckel till friheten. Men det var bara en av oss som sett den så nu måste vi andra tre se den innan nästa fredag föratt vi ska redovisa lite innan filmen om varför vi valt den osv.



Jaja det löser sig. Sen gick Jag och hämtade Nilo efter skolan. Sen körde jag Dennis och Nilo ner till granet och lekte i ett tag . Nellie var ute hos farmor och lekte med kusinerna.  Så efter vi hade varit i granet ett tag så stack vi ut till dennis mamma och grillade och var där i några timmar.och alla barnen lekte. Sen bestämmde Nellie och hennes faster att Nellie skulle sova hos dem. Så det var bara jag Dennis och Nilo som åkte och handlade,Jag hittade tre små presenter till honom. som han får när han fyller år så klart.Jag känner mig alltid stressad när det gäller presenter till barnen. Jag vill alltid ha det fixat nån månad innan de fyller år. så man har det gjort. sen körde vi hem till mig och nattade Nilo. Sen kollade vi på film ingen jätte bra precis. "kind of a funny story" tror jag den hette.   



Annars har det varit en ganska lugn dag, härligt väder och en dag närmare en ny månad. Imorgon är det valborg och vi har inga planer att fira den på något speciellt sätt. Nu dags att sova.






 









Kommentarer
PiaLotta

Ååh så somrigt härliga bilder! Nllos turkosa jacka gör hans blå ögon ännu blåare! Finaste killen!

Ja hans pappa är rätt söt han oxå! ;O)

2011-05-03 @ 00:07:59
URL: http://piasparadis.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0