23 April

Detta blev tydligen inte publiserat igår :( internetet störade sig ute i kolonin.


Lördag idag, Vi gick upp vid 9. Snackade med Dennis och han, Nilo och Danne var på väg upp till Elmia. Jag och Nellie åt frukost och kollade på film. Sen vid 10 skulle Dennis mamma komma och hämta Nellie. Nellie och jag packade hennes saker och sen gick hon utanför och satte sig och väntade. Jag satt på balkongen och hon satt precis utanför. Hon kände sig som en väldigt stor flicka bara för att hon fick sitta där alldeldes själv utan att jag var där ute. hon lekte lite med sin Barbie och häst och väntade. Sen vid 11 kom Pia och jatte och hämtade henne. :D


Jag duschade och packade ner en hel del som skulle med till kolonin. Sen kom mamma och hämtade mig, så kärde vi till ÖB handla lite där och sen in på Coop och handla mat till kvällen :D Sen körde mamma ut mig och jossan i kolonin. Vi plockade undan en hel del och förberedde med bord stolar lekar grill osv. Internetet har klabbat lite här men får hoppas det håller ikväll iaf :P


Dennis kom och lämnade Nilo och sen stack han hem och gjorde ve sig han också. Nilo fick kolla lite film på datan medans vi sprang runt och fixade. Sen gick vi upp till Konsum och handla lite till och sen kom min pappa och hämtade Nilo. som ska sova där inatt. dom skulle även ut en runda på båten.


Nu Sitter Jossan här brevid och sminkar sig och gör sig redo. och jag har knappt börjat klä mig ens:P haha Men det är så underbart härligt att sitta ute i denna värmen och blogga haha. Om en halv timme kommer folk att trilla in här och det ska bli så himla roligt. Nu ska jag fortsätta här :)




Kommentarer
Maria Ester <3

Ja, en riktigt rolig kväll blev det :)

2011-04-25 @ 00:32:14
URL: http://marialatina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0