NellieNilo

Återträff med Fröjdenborg

Allmänt Permalink0
Ja, förra fredagen 3 September. hade Jag, Emma, Jossan och Kevin fixat en återträff/fest för många gamla goda vänner som brukade hänga på fröjdenborg i tonåren :D Så jag och jossan gick till rodins gård där vi skulle vara på kvällen. Sen gick jag och emma bort till Elias (ett av dom gamla ställena där vi bruka hänga) och träffade en del folk där. Vissa som man träffat ofta på senaste tiden och andra som man inte sett på flera år. Super kul att se allihopa tillsammans igen . Sen gick vi till gården allihop. i början var det mest hälsa runt på alla och så. drack lite smått. Sen började vi snacka gamla minnen vissa minnen skrev vi ner i en bok som jag hade med mig. och sen ramla det in lite mer folk och några gick som skulle jobba eller iväg på annat.


Men vi hade verkligen en super härlig kväll tillsammans. tog massa foto och snackade om allt möjlig med alla. en underbar kväll. Sen gick en del folk ner till stan, där splittrades dom flesta. men som sakt en toppen kväll var det och vi planerar redan lite på en ny träff. eftersom där var en del som ville komma men som inte kunde just den dagen pga av jobb och så. Så förhoppningsvis blir det en träff till i december, julfest med andra ord.


Jaja, här är lite bilder från festen.




Utanför elias .



och från gården

















Till top