Svar

Hej, Förlåt för att jag inte svarat på frågorna och skrivit något alls denna veckan. nu kommer några svar på frågorna iallafall.
 

Emelie : Hej är du o barnens och pappa ihop?? Vill ni ha fler barn??


Svar : Nej , jag och barnens pappa är inte tillsammans längre. Kan bara svara för mig själv på nästa fråga. och jag tror inte jag vill ha fler barn, jag är nöjd med två vildingar. Men sen vet man aldrig vad framtiden utvisar. :P



Anonym: varför tog det slit mellan dig och dennis för ett tag sen?


Svar: Har tyvärr inget bra svar på den frågan , Tror det är så att vi växt på olika håll. vi har inte speciellt många intresse gemensamt längre. Vi har ju det alldra finaste ihop och det är våra barn givetvis. men tyvärr så räcker inte det ibland. Kan tillägga att vi är väldigt bra vänner ändån trots allt. visst har vi våra fighter även nu men vi är vänner för barnens skull och vår egen.





Kommentarer
PiaLotta

Älskar er alla 4!!!

2010-10-31 @ 12:38:31
My

söt bild : )

2010-11-04 @ 13:18:20
URL: http://myjosephine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0