Höstlov

Nu är det äntligen höstlov från skolan.


En vecka nu med massa skoj med barnen :D Vi ska bla till Busfabriken jag, barnen, Jessica & Jakob. Sen ska vi pyssla massa halloween pyssel och antagligen ner på spökafton i stan, Sen ska vi umgås med Anna & Nova en dag och Emelie & Julius nån dag.


Måste bara skriva detta, Vann en kamera på tradera för 3 veckor sen, Fick den igår efter många om och men. Direkt när jag öppnat den råkar jag ändra inställningarna till Japanska. men fixade det som tur. Sen börja jag kolla igenom den, ville få bort allt ljud från den men det fanns ingen inställning för det så ett j*vla liv håller den. Den ställer tillbaka inställningarna hela tiden och det blir inga bra foto med den. kan man vara mer besviken på skitet??? nej.


Nu är iaf min System kamera inlämnad, hoppas jag får tillbaka den snaaaart. Har inte tagit ett ända foto på mina små diamanter under hela oktober :( Känns väldigt tråkigt då jag brukar ta massor av foto på dom i vanliga fall. Tråkigt också när det är en väldigt fin årstid nu och man gärna hade velat ta lite höst foto. men men man kan inte få allt här i världen.


Nu har jag köpt färg till Nilo´s rum förresten, så när jag är barnledig nästa helg så ska det målas och inhandlas lite nytt. Nellie´s rum får jag nog ta nästa månad tyvärr. har fortf inte hittat den perfekta planen för hennes rum men det kommer snart tror jag.





Kommentarer
PiaLotta

Håller tummen att din kamera e klar strax... vi får sätta osss o kolla igenom instruktionsboken till den nya! Det verkar skumt som tusan!

2010-10-31 @ 12:40:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0