27 november Jul fest

Lördag och fest igen . Denna gången för att jag var bjuden på Pappas julbord i verkstan han har tillsammans med några Vänner. Lämnade barnen hos mamma vid 16. Sen snabbt hem igen och fixa till mig . Sen kom Vår fabro och hämta mig och syster. När vi kom ner där var det ändå inte så mycket folk. vi tog det lugnt snacka lite och Sen började alla gäster trilla in och vi var sjukt många där. Sen var det dags för det bästa så klart julmaten :D 


Sen blrjade jag och syster drick lite smått. Sen kom Kabare mix, ingen aning om hur det stavas. men iaf, dom var duktiga och Sen sjöng en gammla kompis till mig också där. Sen var det lott dragning :D jossan van en hel del saker :P men kanske inget som hon hadde nytta av :P Ett underställ i stl XXL :P en mc t-sha, keps och present kort på någon motercykel affär :P haha Men vi hade roligt åt det ändån. Vi drack vidare och sen lyssnade vi på ett annat band som spelade. och Sen var det dags att röra sig hemmåt. men först in om statoil och åt mos :D Var nog hemma vid 3-4 på morgonen



 
Pappa, carina & en snubbe som var lagom uttråkad :D



Jag och syster och kabare mix



Jossan med sin fina vinst & Jenny sjunger med det andra bandet som spela .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0