Tjolahopp

Har haft en Himla bra helg faktist, Barnen har varit hos sin pappa, så jag har haft lite barn fritt :P I fredes Blev det fest med tjejorna hos min syster. Vi spelade spel och hade allmänt skit kul. Sen gick jag sara och Kitty ner i stan när tycho och dom andra ställena stängde så gick jag och sara Till Tages och Dansade en massa. Efter det gick vi hem till sara en snabb runda sen hemåt..


Igår lördag hade jag svin ont i min fot, kunde inte sova och inte stå på den bultade som bara den i foten ringde läkare osv  fick en tid men sen börja det kännas lite bättre i den så avboka tiden och lät det gå över av sig själv. och det gjorde det hyffsat bra själv. Började Måla nilos rum En vägg röd , och det blev skit bra. Sen hem till mamma och åt. efter det hem och gjorde ve mig, mötte upp jossan sen sara så gick vi ner till min pappa på fest. Vi var dock inte på hugget haha så vi stack till Mc donalds helt uppklädda såg roligt ut :P Sen tillbaka ner till pappa en stund till sen åkte jag hem och Deckade rätt fort .


Och idag blir det mer målning på nilos rum, Denna gången den svårare varianten , Måla mönster på väggen då väggen är struktuerad (stavning?) så är det inte riktigt lätt att få till det men det går, och det ser ut att bli skit bra :) tyvärr har jag ingen kamera för tillfället så bilder kommer senare. så länge får ni före bilder :P







Bilderna är tagna i Januari så det såg inte riktigt ut så här innan jag börja måla :P


Kommentarer
pia

Ja nu har du ju min kamera där hemma, så snart kan vi få se! Puss

2010-11-07 @ 18:55:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0