NellieNilo

Tisdagen

Allmänt Permalink1

Sara tog med sig Nilo hem efter jobb. Så när jag hade hämtat Nellie så gick vi hem till Sara och Marwin. Barnen Lekte och det syntes verkligen att dom lekte, dom slängde ut saker över hela marwins rum och storarummet haha. Jag och sara satt och kolla igenom massa gamla bilder på barnen. Eftersom min extrena bara gick och dog så förlorade jag ju hela Nilos första år, men som tur så umgicks vi en del med sara och marwin så sara hade en hel del foto på barnen.


Sen Laga sara mat så åt vi Potatis, kyckling och sås med dom :D Sen lekte barnen vidare och tittade på musses klubbhus film. Så satt vi och snackade en massa i köket, haha det var himla roliga samtal vi hade haha, Vi skratta så vi hade ont i magen efteråt båda två :P Fast det var i och för sig sara vi skrattade mest åt :P hahaha.


Sen var klockan på tok för mycke så vi började gå hemmåt och då snöade det minsan, Nellie var helt förälskad i allt julpynt i skylt fönster och stora granar med lampor i . JAG HAR LYCKATS :D jadå, jag har lyckats smitta av min kärlek för julen på Nellie :D stolt, hehe . Hon sa hela tiden på vägen hem , Åhh va mysigt :D och Jag älskar julsakerna mamma , jag vill ha allihopa hemma. :D


mysigt med jul :D snart är det julskyltning i stan , rättaresakt på söndag och då ska vi ner i stan med Sara och Marwin :D och titta på allt julpynt så klart .. Och snart åker julsakerna fram även här...


Pics :)


Nellie & Marwin






Sötnosarna  kollar på musses klubbhus :D

#1 - - PiaLotta:

Åh, det låter jättemysigt! Jag e oxå sugen på att plocka fram julen nu! Hihi! Köpte julgardiner idag, men de var för korta!

Till top