NellieNilo

2 Maj

Allmänt Permalink5
chokade ??? ja nu ärjag igång och skriver igen iaf :P skööönt ...


Idag har varit en underbar dag :D när vi vaknade sken solen så ljuvligt. vi satt ute på balkongen i solen och fundera över vad vi skulle hitta på karslud eller stranden var vi mest inne på. Till slut tog vi på oss och gick ut iaf. Gick och handlade lite fika. sen vidare ner på stranden vid halvmånen. Fikade lite där. sen lekte vi och busade i sanden . super mysigt. :D Sen gick vi vidare ner på city gross och handla lite. Sen vidare hem. hämtade lite saker och åkte till kolonin. Dennis hämtade Anna och Moa. Och så grillade. vi . gott gott. Senlekte barnen. Nellie och moa har verkligen hittat varanndra. dom leker så fint ihopa. och nellie ser verkligen upp till moa. Så mycket att dom till och med bytade namn haha. jag sa till nellie- nellie nu får du plocka upp här lite. så sa hon jag heter inte nellie längre jag heter moa. Dom lekte med barbie huset och hoppade hopprep.dom busade över allt. Nilo fick dock inte vara med :( tyvärr har inte Anna någon liten killekompis till nilo.men anna och mamma går lika bra att busa med. Inte lätt att vara ensam kille bland alla tjejorna :P så Dennis tog med nilo ut och åkte bil så blev nilos dag räddad, det är det bästa han vet. åka pappas bil. Det var strömavbrott i hela stan men det rörde inte oss. vi var ute i det fina vädret och njöt :D  vi satt i kolonin rätt länge. Så kom jossan så gick vi hem till oss istället. där lekte flickorna vidare på nellies rum. sen nattade jag nilo. och så kom dennis hem. då följde jag och jossan anna och moa hem. sen ner mot strand och ut mot borstahusen. sen vidare till mamma i kolonin och sen hem . och nu sitter jag här och ska lägga in alla foto som blev tagna idag :D och det lär ta ett tag för de är rättmycke foto. så lite foto blir det i detta inlägg . 



helt underbart vår foto :D





















#1 - - Anna:

Finfina foton från Stranden :) Skönt att ha så bra kamera =)



trevligt att träffas idag. alltid lika trevligt :)

pössokramkram

#2 - - PiaLotta:

Underbara bilder ! Hääärligt!

#3 - - Syster:

Jätte fina bilder :) och tack för du rasta mig lite idag, det var trevligt :) älskar dig min älskade storasyster <3 puss!

#4 - - Kitty:

Vilka fina bilder. Den där Nilo springer och man ser Dennis och Nellie i bakgrunden är ju bara helt underbar! Riktig glädje och kärlek. =)

#5 - - Tilda:

jättefina foton jessica! :)

Till top