NellieNilo

1 Mars

Allmänt Permalink9

Jaha, nu går vi in  ny månad. Tiden går fort.


I helgen ha det hänt en hel del:D


Fredes. städade jag lite och mös och busade med barnen. vid 4 kom deras pappa. så körde dom mg till Helsingborg, dä jag Träffade Tilda utanför knutpunkten. sen gick vi och fikade på stan. sen tog vi bussen hem till henne. Lite mat och massa vin blev det, En väldgt trevligkväll med tilda som snart få göras om igen :D Sen kom mamma och hämtade mig. så stack jag upp till pierre dä det va fest.



Lördes. Vaknade tidigt.jag och mamma körde ut på loppisen i örja. skit mycket folk var där. Jag hade rätt ont i huvudet efter gårdagen. Så jag pallade inte vaa där en länge stund. kön vi stod i flyttade sig knappt en meter på 20 min så vi åkte till mc donalds och tog en milkshake . sen Gick jag hem till dennis och hälsade på barnen en stund. Sen hem och gjorde ve mg snabbt. för att sen åka på dop. fint var det och sen åkte vi till en lokal och åt gott och hade trevlgt. sen gick jag och jossan hemtill mig.och böjade maskera min hall. sen åkte vi med mamma och handlade och sen började vi måla. tog en himla tid och va inte speciellt kul. så jossan bestämmde sig för att gå hem och skaffa lite nya kafter till att måla igen. och jag städade lite sen gick jag med och la mig.


Söndes. gick upp vid 10. kollade lite på datorn. och Sen maskerade jag taket som vi glömmde. sen böörjade jag måla. och efter ett tag kom jossan. Vi målade masso. sen kom pappa med mer färg och en ny roller. Så bestämmde vi med han att vi skulle äta tillsammans. så han körde och handla kebab till oss. sen tillbaka till målandet. vi höll på här hur länge som hälst. jessica kom förbi en runda. sen vid 6 va vi klara med alla väggarna. började måla lite på mina ramar och runt speglen. sen städade vi upp allt och så kom barnen hem. det var min helg.  Hänt lite grann iaf.


Och nu är det tillbaka till skola och dagis som är igång igen. och det är den 1 mars. känns inte som det va alls längesen det var nyår och nu är det snart vår.det uppskattas verkligen vill ha sol på himeln,  fågel kvitter och knoppa som slår ut mer och mer. blom knoppar som är på väg upp genom jorden. En mysig promenad med fika och massa lek. Nää nur får det verkligen bli vår.




tindra och jag


Dopet och efter


min Lillasyster & pappa <3








Och min hall före och efter :D



min lilla pojke och min lilla Flicka :D

#1 - - Tessan:

Så söta barn du har Och snyggt målat =)

#2 - - josefine:

fint der blev :)

#3 - - Sandra [2barnsmamma]:

Vilket tufft namn din son har, hur kom ni på det ?

#4 - - PiaLotta:

Meeen.... jag ser inte din nya header här!????

#5 - - PiaLotta:

Haha! Märkligt! NU ser jag den! Den e SUPERFIN! ÄLSKAR ER!!!

#6 - - tilda - änglamamma till Liam:

haha tindra? :P sure... why not....

det blev skitsnyggt i hallen iaf.. men de har jag nog sagt innan ;P kramkram

#7 - - tilda - änglamamma till Liam:

de e lugnt (; hehe..

jodå jag vet inte riktigt hur de e.. orkar väl inte riktigt känna efter just nu. liams ett års dag på fredag ju. men ja... vi får se..händer annars i veckan? kram

#8 - - PiaLotta:

HoHoooo!!!

#9 - - Anna:

aaaa, de é dina busisar också!! vi får ta litta nya foton nu i helgen.

Till top