NellieNilo

10 Juni - Grattis

Allmänt Permalink3
Många som fyller år idag :P så vill Gratulera några stycken här :D


stort GRATTIS till Marwin Som idag fyller 2 år. tiden går verkligen fort. och nu är du stora killen :d hoppas du får en underbar födelsedag med massa paketer. vi ses på lördag på ditt kalas :D






Sedan ett stort GRATTIS underbara tilda :D



och sist men inte minst Jenny (hiltan) & Jonny Linna. Stort Grattis till er också. tyvärr hittar jag ingen bild på er på datan. Men grattis iallafall :D
#1 - - PiaLotta:

Grattis grattis grattis till allihop.

Och så vill jag verkligen säga ett Mega-GRATTIS till Dig min tös som har lyckats läsa inhela högstadiet och lite till trots att du är mamma till två små underbara vildbasare!

Du har varit jätteduktig och jag är verkligen superstolt över dig!

JAG ÄLSKAR DIG!

#2 - - linda:

Grattis grattis Tilda! :)

#3 - - tilda:

haha de va en gammal bild de där ;P

Tack så jättemycket gumman! Hoppas allt är bra med er :) kram

Till top