NellieNilo

30 Juli

Allmänt Permalink8
Gud, vad tiden går fort . nu är det näst sista dagen på månaden Juli. jag har 1½ vecka kvar på jobb. Sen en vecka ledigt. fast då ska nellie inskolas på Albanoskolans språk klass. Det ska nog gå bra. hon har längtat så efter att börja där. Sen är det tillbaka till skolbänken. och nilo ska tillbaka som vanligt till dagis. får se hur det kommer gå nu när han blir ensam där utan stora syster.


jaha, vad har då annars hänt. inte speciellt mycket faktist. Har jobbat och barnen har varit på dagis eller hos mamma. Förra helgen målade jag om köket. känns som igår men nu är det 1 vecka sen. Köket är långt ifrån klart bara målningen som är helt klart. resten får man ta lite då och då. sickan har en plan. haha. lägger ut en liten bild på köket här nere.


igår åkte vi till helsingborg för att kolla på Rix FM. Och vi kom till helsingborg letade efter parkering en bra stund. Sen hittade vi en till slut långt bort från scenen vid knutan. När vi började gå. började nellie trotsa hon skulle inte ha sin keps på sig men ändå skulle hon ha den så hon skrek och hennes kläder satt fel tyckte hon så hon skrek ännu mer. så vi fick sätta oss i bilen igen och åka hem. det gick inte att gå där med en trotsig skrikig flicka som inte vill något. Jag gillar verkligen inte dom trotsiga ögonbliken. man känner sig helt makt lös.


Jag har inte tagit speciellt många foto nu när jag har jobbat. har inte alls haft kameran på tanken när man går från jobb. Och de fotona jag taggit känns som jag bara slängt in dom på datorn och tagit nya. inte hunnit kolla på dom riktigt. Dennis tog iaf med sig Nilo och Jakob till monster truck visiningen här i stan och det gillade Killarna väldigt mycke så där är några foto från visningen som jag faktist kollat på.



Köket














Monster truck show

#1 - - Cecilia, mamma till Oliver ♥:

Haha okej, tyckte det såg väldigt mycket ut så :P

Jättefint köket blev :) En stor skillnad, riktigt fräscht blev det :)

#2 - - Jennica:

Ja det blev stor skillnad i köket, jättefint blev det.

Vad e det för språk klass Nellie ska börja i?

#3 - - PiaLotta:

Vilka härliga bilder! Hoppas att det kommer att gå bra för Nellie på "skolan" som hon kallar det! Hihi! Bra att ni markerade ordentligt när hon trmsade i Helsingborg! Älskar dig!

#4 - - My:

köket blev riktigt snyggt!!



ses nån dag?

#5 - - My:

s: ja det kan vi göra. :)

#6 - - lucke:

hejsan du! vad händer idag? :)

#7 - - tilda:

Va kul :) Ja det hoppas jag med (; Hade ju varit trevligt om de stämde iaf ;) hehe... Allt bra med er ananrs? Fint det blev efter målningen! KRAM

#8 - - Sandra:

Vilken härlig färg det blev i hallen! :)

Till top