NellieNilo

8 Februari

Allmänt Permalink1
I fredes, var jag först i skolan. sen hem och städade lite grann. jossan kom och kollade film på kvällen. Nellie sov hos sina kusiner och jag och nilo busade och mös. 


Lördag. Vi gjorde inte allt mycke nellie kom hem igen vid tre. sen åt vi och sånt. barnen badade ,  Senare på kvällen kom mamma över som skulle sitta barnvakt till nellie och nilo. jag stack hem till olof och Annelie. där dom hade en liten fest. öl spel och massa snack. Sen gick jag och jessica ner en snabb runda i stan och åt. sen hem igen.


Söndes. vaknade halv 8. så väckte jag barnen. Sen gjorde vi i prencip ingenting på hela dan. dom busade och sov midda och fram mott kvällen åt vi sen badade dom. och sen somnade dom, och nelliesomnade i relativt bra tid. Sen kom jossan så kollade vi film. sen var det dags att sova .


Idag då. gick upp i tid faktist . och vi var helt klara 40 min innan vi igentligen skulle gå .  Men vi gick lite tidigare så slapp vi all stress. ingen jag brukar umgås med i skolan är här. så jag är helt ensam :P skit tråkigt. hoppas aldrig en sån här dag kommer hehe. verkligen dött. nu ska jag ta en liten säng ut i kylan innan nästa lektion börjar.

Hoppas bloggandet kommer igång snart igen. med vår känslor och annat skoj . Ikväll SKA jag lägga in några dagars bilder på bilddagboken iaf.



#1 - - PiaLotta:

JAg ser fram emot både bilder och våren! Vill ha vår NUUU!

Till top