NellieNilo

Sol ute idag,

Allmänt Permalink4
Inte illa med lite sol, så idag har man inte legat på lat sidan iaf :D har städat en del och fått ordning på alla (tror jag) kläder vi har. två stora svarta säckar står här redo för att köras till en kläd-låda någonstans. Sen kom iaf Jessica , Jakob och Nemo hit en stund massa bus och lek blev det. lät som rena rama dagiset här hemma. Sen gick dom och så städa jag undan lite igen .



satt i solen en stund och sen kom Jossan och Paco och hälsade på. Barnen Älskar djur så dom lekte med Paco, medans jag äntligen fick sitta ner och snacka lite med min lilla syster en stund. Vi har båda jobbat en hel del i sommar så vi har inte haft td att träffas så mycket. saknar dig, men det vet du nog <3 Iaf sen körde jag och dennis och handlade på infarten . sen hem och gjorde lite mat. om man nu kan kalla att man gör tacos. Nellie sprang här och kallade Paco för Taco, så vi blev sugna på tacos.  Efter det la jag Nilo och Jossan och Paco gick hem. Nellie har vi försökt lägga nu varje dag vid samma tid. men det går inget vidare. hon är så trotsig och envis. och har alltid svar på tal. men nu ca 2 timmar efter har hon äntligen somnat.



Och innan ikväll ringde dom från jobb, så det blir till att jobba imorgon mellan 8-13:30. Mamma kommer hit och sitter barnvakt till kidsen. Jag saknar dagarna på jobb och det ska bli såå skönt att få komma tillbaka en sväng imorgon. har två jobb dagar till nästa vecka, börjar skolan på måndag som sakt så det blir två kvällar efter skolan som jag kommer jobba. från det ena till det andra, jag är sjukt sugen på att gå på bio imorgon och kolla på Grown ups. Men får nog drömma vidare om det. barn vakter växer inte på träd, haha.


Sen resten av helgen kommer det bara vara jag och mina underbara kids, Dennis ska på vallåkra crusing och träffen. Nilo ska dock med på söndag och kolla bilar. Men på lördagen är vi ensama. någon som har lust att hitta på något då ?


Nä nu ska jag lägga upp mer foto på bilddagboken och sen sova upp tidigt imorgon :D


Paco :D


Finaste Paco taco :D



Nellie och Paco ute en sväng :D



Pappa och Jossan :D
#1 - - PiaLotta:

Åh så roligt med blogg idag oxå! Så fina bilder! Taco, nej Paco... e så söt! Och snäll! JAg var minsann oxå inne om en sväng idag o hälsade på!!! Puss ses imorgon bitti!

#2 - - mickis:

Trillade in här av en slump genom bilddagboken :) måste bara säga att grown ups var en riktig besvikelse! jag skulle vilja se inception eller knight and day på bio! Ha det!

#3 - - Tilda:

Klart du är (; vet dock inte när det blir av... men lovar att förvarna så du vet ;) Pousss

#4 - - mickis:

Ja det är nog att kasta pengar i sjön :) den var bara medelmåtta och man kan *host*laddanerhost den eller se den när den kommer ut på hyrfilm istället :) film på bio är ju en upplevelse :) då ska man se en bra film!

Till top