NellieNilo

Helg...

Allmänt Permalink1
Igår jobbade jag som sakt mellan 8-14. Trevligt att vara tillbaka lite. fanns dock inte så mycket att göra. en del hade besök och andra sov. så vi satt på gården och snackade en himla massa. Så mysigt att sitta på deras innergård och bara vara :P Sen Gick jag till stugan och hämtade barnen som hade varit med mormor. så gick vi hem och mös en stund och åt lite. sen var det dags för barnen att sova. dennis tog dom så gick jag ut till mamma och flabba med hon och hennes kompisar. Sen hem till sängen.


Lördag, gick upp tidigt och åkte och handla lite sen hem och åt god frukost. Sen busade vi lite här hemma och lekte mellan dockorna och bilarna, och lite blandat. Sen fick vi höra att Manoo var ute hos mamma så vi skyndade oss ut där och träffa han och hans nya flickvän. och åt lite pankakor. Sen gick vi hemmåt igen städa upp lite här och gjorde mat. sen kom jossan så åt vi. Sen la jag Nilo, och så kom mamma. Vi hyrde twilight filmerna och skulle ha twilight kväll här. hade ett himla klabande med dvdER och allt. Vi har inte haft någon dvd inkopplad på länge så jag letade lite och hittade en , den ville inte ta skivan. hittade en till där fanns såklart ingen fungerande kontroll och ljudknappen ville sig inte. så frågar jossan mig men den som redan står där är inte det en dvd jag bara nää, det är bara en sterio eller nått. haha så trycker vi lite på den och där fanns så klart en dvd i den :P haha Skivan funkade och kontrollen fanns, men sen var där bara bakrunds ljud inga röster. snacka om störigt. Men till sist fick vi sett både twilight 1 och 2. så det blev en mysig kväll med Mamma, syster och nellie. men nellie somnade i andra filmen och satt inte det minsta still i första .


Annars inget annat. har äntligen tömt mitt minnes kort i telefonen, så här kommer lite foto som legat på minnes koprtet länge...



Lite söta ankor, en skylt jag måla till nilo när han fyllde år & morfars båt




Mina underbara barn



#1 - - PiaLotta:

Haha! Ja vilket göre det blev med film o ljud-synkning o allt! Haha! Men jag var ju iofs där med min omvända el-allergi! Haha!

Till top