NellieNilo

Augusti

Allmänt Permalink0
detta skulle publicerats förra veckan :S


Nu är det snart mitten på Augusti. och det betyder att jag snart börjar skolan igen. Men har en vecka till kvar på jobb och några extra dagar när skolan börjat.


Har haft en super härlig helg på jobb. Gillar verkligen mina underbara kollegor som jag jobbat med i helgen. Känns faktist väldigt tråkigt att jobbet snart är slut. och att man antagligen inte kommer träffa dom igen. men får väll göra det bästa av det också hålla kontakten genom facebook haha. Men som sakt vi hade en väldigt rolig och trevlig helg på jobb.


Nu är jag ledig imoron sen tillbaka på tisdag. annars har det inte hänt speciellt mycket. Jag har rensat ut och gett bort alla barnens kläder. och en massa andra saker har jag rensat ut som ska på tippen så det får vi försöka hinna till helgen. hade varit så skönt att bli av med allt skit så man kan börja tänka på nytt och nya planer för hemmet kan genomföras. dock måste vi först komma på något att göra fler hyllor i gaderoberna så vi får plats med allt. och så vi slitter ha det ståendes över allt.


Snart fyller förresten Nellie 4 år. då ska hon få sina efterlängtade hål i öronen. Hon älskar att trycka igenom Moster jossans örhänge genom hennes öron. och brukar sätta mina örhänge i sina öron för att låsas att hon har hål. Så det ska hon få. Och Sen har hon kommit upp i den ålder så hon snart kan börja på någon sport eller hobbi. te.x. ridning, gympa, dans osv Får väll se vad hon väljer att prova på .
Till top