allt för längesen

var ett tag sen igen då. Jag har nu sluatat mitt sommar jobb. och det är väldrigt delade känslor. Visst njuter jag av att äntligen vara ledig med mina små guld klimpar. men samtidigt så saknar jag jobbet så fruktans värt mycket. jag har växt otroligt mycke i mig själv under denna tiden. jag har lärt mig att vara mer öppen för nya saker. jag har hittat en mer posetiv sida i mig själv. och framför allt så har jag funnit två nya vänner i mina underbara kollegor. och vi kommer förhoppnings vis att hålla kontakten nu .


Denna helgen har vi väll inte gjort allt för mycket ihäller. jag var hos jessica en stund igår drack lite öl och spela spel. Sedan gick jag vidare ner till sara, och satt och snacka om allt mellan himmel och gjord med henne i några timmar. Och idag har vi varit hos dennis mamma en stor del av dagen. Medans Nellie har varit med min mamma och ridigt. hästar är inte något stort intresse för mig så jag över låter det till min häst tokiga mamma. Nellie älskar det och mamma berättade idag att hon var jätte duktig :D



Imorgon ska jag på inskolning med nellie på albano skolan. vi får väll se hur det kommer gå . fröknarna sa att hon hade varit med på skolan nu i sommar och hälsat på när dom varit på dagis. och hon sa att det kommer gå hur bra som hälst med nellie. nellie är välldigt öppen för nytt folk och nya saker och miljöer. hon kan i princip leka var som hälst och med vem som hälst inte blyg för någon typ. så det går bra det är jag säker på. nu blir det bara den krongliga delen och det är att lämna barnen på olika ställen på morgonen. nya rutiner måste in för att jag ska hinna med allt på morgonen innan jag beger mig till skolan . men det går nog bra så småning om .



Dom kommande helgerna fram över kommer bli full späckade Denna helgen som kommer är det vallåkra träffen och Nilo ska nog med där. medans jag kommer fortsätta rensa alla skåp och gömmer som finns här i hemmet. Helgen där på bär det av till ullared, för att handla kläder till barnen och oss och en del till hemmet. Helgen efter det ska jag ut och partaja med gammla vänner. och nu den 23 augusti börjar jag skollan igen sammtidigt som jag ska jobba några dagar extra och gå på en föroläsning med mamma och jossan om självkänsla osv.  


Jag har lagt upp en del bilder på bilddagboken så kicka gärna in där.  








Kommentarer
Jennica

Va roligt att du trivdes på så bra ditt jobb.

Det kommer nog gå jätte bra för Nellie, hon e så framåt & "vuxen" så i skolan kommer hon nog trivas bra. Duktig på hästen e hon oxå, tror knappt jag ens hade vågat sätta mig på den.

2010-08-16 @ 10:04:51
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Malin

Då kan ni ju svänga inom här om ni ändå ska till Gekås :)

2010-08-16 @ 15:17:44
URL: http://neo070902.blogg.se/
jossan

Åhh, där måste hon varit lycklig :) duktig hon är <3



och tyra kenza show, vet jag inte när de börjar tror i september :) pusss love ! <3

2010-08-16 @ 16:46:31
URL: http://tussss.blogg.se/
Kitty

Hon har iaf rätt hållning när hon sitter på hästryggen :) Tror det blir en ny Malin Beyard av Nellie. Hihi..

2010-08-16 @ 17:30:02
URL: http://drummla.blogg.se/
Malin

Okej :) Kanske en annan gång då.

2010-08-17 @ 01:34:08
Sara

Så duktig Nellie är på hästen :) Hoppas allt är bra med er!

2010-08-17 @ 07:40:21
URL: http://saramarialouise.blogg.se/
Kitty

Men det tycker jag absolut du ska göra.. det man kan se på bilderna så håller jag med din mamma fullständigt. :)

2010-08-17 @ 18:12:52
URL: http://drummla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0