Skola .

Snart har en hel skol vecka gått till.  Tiden går ganska fort ändå. trots långa dagar i skolan och massa jobb . Har fått gjort en massa i skolan . nog mer än någonsin. kommer uppgifter efter uppgifter flygande på blad. Försöker hålla tempot och tänka på allt det bra man får ut av att gå i skolan. Tänk om man hade varit så klok för några år sedan. så mycke lättare allt hade varit. Jag har verkligen hamnat i en toppen klass också. Underbart trevliga människor faktist . och Det är inte alls stelt i klassen eller med dom andra eleverna på skolan. alla snackar med alla. och finns det Saker man kan hjälpas åt med så går det fint. Jag kan väll ärligt talat skriva att jag trivs. Förutom några små saker men det kan man stå ut med. Jag jobbar som sakt på i alla ämnen utom Projekt som jag inte är speciellt klok på. Förhoppningsvis kommer det så småning om annars får jag nog skippa den klassen till jag förstår mig på meningen och poängen med det hela . iaf  4 timmar kvar av denna skol veckan .



I helgen ska vi tvätta och städa och fixa och dona. Vi ska nämligen ha 3 års kalas här hemma på söndag. Jupps det är sant. Nellie fyller hela 3 år på tisdag den 15 nästa vecka. Eftersom att jag slutar sent på tisdag och det blir för mycke stress och så så får vi ha det på söndag . väntar vi till helgen efter så kan jag tycka att det går för lång tid mellan hennes födelsedag och kalas. Så, så blir det.  Var inte så mycke mer jag hade på hjärtat idag .



Jag lever iaf. och ska verkligen bli bättre på att skriva i bloggen. men som sakt är fortf välldigt trött på min design nu. Heeelp Pleace..........


Kommentarer
Malin

Hoppas hon får en fin födelsedag :-)

2009-09-12 @ 12:10:03
URL: http://neo070902.blogg.se/
PiaLia

Så härligt att höra att det känns bra i skolan trots allt! Och det där med projekt fixar sig säkert! Verkar lite luddigt bara! Älskar dig!

Puss puss

2009-09-12 @ 17:12:00
URL: http://piasparadis.blogg.se/
Linnea&Casper

fan vad stolt jag blir över dig, eller vad man ska säga. glad kanske låter vettigare..för din skull att skolan går bra och att du äntligen trivs!

2009-09-13 @ 19:17:59
URL: http://linneaaspolm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0