NellieNilo

30 september

Allmänt Permalink9
Gud vad jag är kass på att skriva och hålla igång bloggen. skulle vara kul och veta vem som läser min blogg. skriv gärna en kommentar om vem ni är eller så . någon ni vill att jag ska ha med i bloggen . 

 

Jag har verkligen blivigt så dålig på en massa saker den senaste tiden. Blogga, lägga upp bilder på bdb, fotografera också . använder välldigt sällan kameran nu mera. vilket är super tråkigt. men trivs inte alls med fanskapet till kamera :( läxor är jag tyvärr också rätt kass på. jag lyckas alltid glömma var jag skrevit upp läxorna och inlämningsdag, eller så glömmer jag bökerna . Välldigt dålig har jag blivigt på att hålla kontakten med vännerna. och sist men inte minst för nu , jag är dålig på att äta. mat för mig är just nu äckligt. (nej, är inte gravid). jag tycker bara att allt smakar blä och ser konstigt ut.. typ sallad och kykling det ända som går ner nu. konstiga saker man kan få för sig så där bara. känner mig faktist lite konstig. jaja.



Våra dagar är fortf typ så himla rutiga. går upp frukost och gör ve oss. dagis sen till skolan. sen hämta barnen på dagis sen hem. leka, äta, bada och sen sova. Känns jätte tråkigt men så är det. får nog får nog göra lite ränder i allt det rutiga. eller varför inte prickar eller små hjärtan . haha nä jag är trött. men ändå inte. har lite sån städ mani i kroppen nu känner jag men  det går ju tyvärr inte att städa så här sent. nä får bli sängen istället så man kanske kommer upp imorgon .


#1 - - Josefine:

Hej Jessica! Jag läser fortfarande =)

Förstår att vardagen kan kännas inrutad, så tror jag alla känner mer eller mindre ibland. Förhoppningsvis är det väl något tillfälligt kanske, under en period? Om inte, så kanske du borde göra någon slags förändring.

Tycker du är jätteduktig som går i skolan och kämpar med det, trots att du har 2 småbarn.. Men det kommer löna sig i slutändan och då kommer du också vara väldigt stolt och må väldigt gott! Men glöm inte att försöka må så bra som möjligt under tiden, det är ju också viktigt :)

Kram på dig och din lilla familj!

#2 - - sara:

nej nej de gör hon inte.

#3 - - PiaLia:

Ja du vet ju att jag läser gumman! Ingen smygläsare här! Hihi! JA visst känns det inrutat ibland. Men du är jätteduktig Jessica, precis som Josefine här uppe säger!

Det blir sören så långa dagar för dig med läxor som du sällan hinner göra förrän barnen kommit i säng. Man kommer ju in i rutinerna efter ett tag, och det varkar som du har gjort det rätt bra nu!

Att komma hem o upptäcka att man glömt nyckeln inlåst i lägenheten när man e trött efter skola o dagis är dock ingen hit, som idag.. Och otur att Dennis var långt uppe i Småländska skogarna oxå! Men så fick ju jag gulligt besök! Puss

#4 - - Emelie:

Hej Jessica! Jag läser din blogg ;) Är bara himla dålig på att kommentera.



Så himla söta dina barn är :)



Kram Emelie

#5 - - Jessie - 22 år & mamma till Jacob:

jag brukar läsa=)

Jo det är synd, jag f´år trycka till verkligen för att det ska gå i genom...blöder om jag snyter mig =/ Det är verkligen tråkigt att visa sjukhus får man inte ha & på andra får man! SKir irriterande för att det är bara en praktik liksom & det är inte så som att jag skulle jobba där nu. Jag känner precis så som du skrev i texten... gör inget än att praktisera, plugga & umgås lite med familjen. Tåkigt, Vill tillbaka till hur vi brukar ha det. Ska bli skönt när praktiken är över. Hur går det för dig i skolan då?=)

#6 - - Jossan:

Mina älsklingar :) dom är finast!

#7 - - emma:

hoppas du har en bra fredag? /fröken bitterfitta

#8 - - Lina:

jag läser ibland:)

#9 - - emmylinn:

Fina barn !

Till top