NellieNilo

tjena tjena

Allmänt Permalink4

Ja då tar vi nya tag i bloggen igen :D


Har varit i skolan idag, haha. har haft dom knäppaste samtalen med mimmi och anna idag. har varit en riktigt lugn och skön skoldag idag också. ja annars har jag bara hämtat kidsen och så och nattat nilo för en liten tupplur.


Gud vad jag är dålig på att komma på saker att skriva om. iaf kan väll skriva om något annat för omväxlingens skull. Ska försöka piffa till lägenheten nu. så gott det går och så mycke man har råd med. Bland annat målning av stort sätt hela lägenheten. och lite tapetsering. ska nog tapetsera en vägg i stora rummet och så upp lite hyller där. ja man planerar allt så bra i huvudet men sen brukar det alltid stupa i backen. Men nu håller vi tummarna att det blir så. Förhoppningsvis ska vi köpa nytt köksbord, så snart som möjligt. ett jättefnt bord till super bra pris. ja stolar då också förstås .  hallen är typ projekt 1. Ficka ny spegel (eftersom jag råkade slänga upp dörren på den så den gick i tusen bitar.) färg ska det bli. ingen aning om vilken än bara. och skohylla och en bänk ska jag med försöka skaffa. även en matta och lampa.  blir nog bra till slut . tror ni inte ??


Imorgon ska vi till HD på studie besök. ska väll bli sådär kul. kul att komma ifrån stan lite och se något annat. händer inte så ofta längre.. nä nu ska jag bada kidsen.


#1 - - tilda - änglamamma till Liam:

va skönt med lite omväxling (; tror nog att det blir jättefint med lite nytt i lgh med... det tar ju ett tag innan man får in så att det är hemtrevligt och så... vi behöver också lite mattor, möbelklädsel och smått här med :P men man får ju ta lite i taget, när man börjat få lite lön ;P

#2 - - My:

Låter kul :D

#3 - - angelica:

Hej!

Förstod inte vad Sara menade. Var det denna bakgrund du ville ha, som finns på bloggen nu?



Är du intresserad av en annan har jag ett alternativ till dig här: http://pulktest.blogg.se/2009/october/test.html

(de är min blogg ja lägger upp designer på) provade med den bakgrunden och det såg bra ut.



Let me know. Säg också om det är något annat du vill ha. Lättare om du säger direkt till mig istället för att vi pratar genom Sara :)



Ha de bra!

/ Angelica (som fixar din design)

#4 - - PiaLia:

Åh så gulligt av Angelica som hjälper dig med din bloggdesign! Nu måste du lägga upp bilden på dina nya tatueringar bara! Jättefina!

Till top