NellieNilo

Helgen ...

Allmänt Permalink4

I fredes efter jag hade nattat barnen stack jag bort till jossan . sen mötte vi upp Emmylinn. sen vidare till roro och handla och sen hem till alex. Först var vi rätt sega, men sen kom jag och Emmylinn igång :) stog nog inte stilla på några timmar där :D haha hade skit kul. Sen skulle vi göra något jag och emmylinn och jag trillade över ett staket haha. emmylinn dog nöstan i skratt attack där.  Sen drog vi ner i stan en snabb sväng. träffa lite folk och käka sen stack vi tillbaka hem till alex .  och sen vidare hemmåt. Tack för en riktigt rolig  kväll :D


sen på lördagen måde man lite kast. men kl 2 åkte vi och hämta ett däck till Dennis mamma som hade fått punka på bilen. sen  åkte vi ut till tågarp på kalas för Dennis syster dotter isabelle. God tårta och så . Sen stanna nellie kvar där ett tag. och vi körde hem och åt. Sen kom Sara & Marwin en stund. lekte och snacka lite. så kom nellie hem. och dennis stack ut  och festade. Sen gick vi till roro och handla lördags godis. Träffade Sara N en stund sen gick vi hem . nattade barnen och så kom jossan och tigra så kolla vi på "I love you , Man " Väldigt bra film faktist :D Sen gick jossan .


Idag är det söndag = städ dag så det ska jag göra idag iaf :)






 

 

#1 - - PiaLia:

Låter som du haft roligt! DET behövde du min tös! Vacker som en dag är du oxå. Det e ingen som kan tro att du har fått två barn med den kroppen! Hihi!

#2 - - Malin:

Har du färgat håret? Det var jätte fint iallafall.

#3 - - PiaLia:

Åh så fin design! Och så har du fixat med fotona oxå! Perfekt!

#4 - - sara:

Snygging :) Vilka fina bilder på dig!! Du passar sjukt bra i den dära hårfärgen också, snygga kläder också! Het tvåbarns mamma :D Fin design också!



PUSS

Till top