NellieNilo

Fredag

Allmänt Permalink2
Nu är det fredag, och lite ledighet med helg mys.


Tänk i dag den 2 oktober är det även 5 år sen jag och dennis träffades för första gången. :) det betyder att om 12 dagar firar vi 5 år tillsammans :) 14 oktober blev vår dag.. <3


men händer inte så mycke idag. Dennis är iväg och fixar med någon bil. och nilo sover midda, nellie leker prinsessa. snart dax att börja på maten och väcka nilo igen. får se om jag kanske följer med jossan ut ett tag idag. när dennis har kommit hem och barnen har lagt sig. annars blir det soffan och film ikväll.


Vet inte om jag skrivigtdet innan men jag beställde ny telefon och abonumang. fick telefonen förr förra fredagen tror jag det var. jätte fin telefon. på söndagen samma helg stod det bara batteri nivå låg. så jag gick och satte den i laddaren, och så funak den inte mer. den lös typ bara till och kom fram till sony ericsson några gånger. men sen var den helt död. så vi åkte till hbg och lämna in den på 3 . sen i förrigår fick vi sms om att det var klart.  och nu hittar jag såklart inte lappen vi skulle hämta den med. såååå typiskt har vänt upp och enr på allt känns det som . men jag hittar inte den. hur gör man nu då ?


har inte så mycket att skriva just nu.
Jo, såklart. tack för kommentarerna. alltid kul att se vem som läser. dock ingen av mina närmre vänner som läser .  nu ska jag få något gjort här hemma. :D


#1 - - Malin & Neo:

JO JAG LÄSER :O



Saknar er, hoppas vi kan träffas snart :-)

Pusspuss

#2 - - Sara - Mamma till Marwin:

Jag läser när jag är inne:D

Till top