hej

Tiden går himla fortf förbi.


I veckan har det inte hänt så mycke. skolan och dagis i princip.
Nellie var och tog vaccin sprutan. det gick bra.
vi var hos doktorn med nellie för hon hade ögon inflamation. sen gick vi och lekte på en lekplats.


I torstes Fick dennis dock hämta lill- killen på dagis vid 11. Dagis ringde och sa att han hade fått vatten koppor och att där bara kom pler och fler prickar. Tur att dennis kunde ta honom och sedan hämta Nellie lite senare. för jag behövde verkligen den tiden i skolan som jag fick. Jag och mimmi hade jätte roligt, som man brukar ha då man är så uttråkad och trött.  vid 4 var det dax att gå hem från skolan . En sjuk sak dessutom, När vi gick till skolan på morgonen och stannade utanför skolan. såg vi att alla lampor runt skolan var tända. och vi kom överrens om att vi inte hade sett det innan. ett tecken på att det börjar bli vinter. dem släktes precis när vi skulle gå in . och när vi slutade vid 4 och gick ut genom dörrarna då tändes dom igen. kan ni förstå. vi går  till skolan när det är mörkt och går hem när det blir mörkt igen .  Sen hem till min prikiga lilla son. han är röd prikig lite över allt.  men han är pigg och glad ändå som tur.



annars har det inte hänt speciellt mycke. snart är det jul :)


 







Kommentarer
PiaLia

Så fina bilder! Hur har d blitt med Nellie förresten. Har hon egentligen några vattenkoppor!? Kramis

2009-11-21 @ 15:26:20
Linnea

Gud vad roligt att du skriver! Desamma mår jag säga, dina barn har blivit hur stora som helst. Senast jag såg en bild på dom var Nilo nyfödd, tror det var sommaren då Linnéa var ner till er och hälsade på.



Så roligt att hitta igen alla era bloggar så man kan uppdatera sig lite...

2009-11-29 @ 19:09:59
URL: http://frokenfahlen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0