NellieNilo

:D

Allmänt Permalink4
Idag fick jag hem ett brev att jag blivigt antagen till Albins folkhögskola :)
Häääärligt. Nu ska det pluggas massor igen.
Ska plugga upp grundskole ämnena först i en eller två terminer.
Tycker faktist att det ska bli välldigt skönt att gå tillbaka till skolan.
Men är dock rätt nervös redan. Och skolan börjar inte fråns den 24 Augusti.
Ska iaf bli skönt att komma iväg lite om dagarna.
Jaja jag är glad att jag vet vad jag ska göra efter sommaren nu iaf.
#1 - - Mirry:

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

#2 - - Sara:

Åh grattis vad kul =D



Svar: Tack så jätte mycket!

#3 - - Emelie:

Då kan jag bara säga välkommen till Albins :) Jag läser själv där nu o det är min andra termin på grundskolenivån o jag trivs super bra o det kommer du också att göra.. helt underbara lärare :)

#4 - - Sara:

Grattis:D

Till top