NellieNilo

8 Maj

Allmänt Permalink1
Vad gör man ? Jo här sitter man vaken och kollar runder på allt möjligt. borde nog igentligen sova..  Ute Blåser det som bara den och regnar massor. inget roligt väder alls. Nu tycker jag att det fina vår/sommar vädret kan komma tillbaka igen . Det är iallafall grönt ute. skööönt är väll det.


Så vad har man hittat på idag ? Inte så mycket faktist. fick lite sovmorgon när dennis tog Nilo i morse, alltid skönt med en timmes extra sömn. Sen tog han även med sig barnen ut till sin mamma så fick jag städat här lite . Möblerade också om i stora rummet. men får inte rätt på det. lägenheten är jätte fin i sig och så. men det fattas massor för att jag ska känna mig hemma här. framför allt då mer gröna växter och Gardiner. Slängde dom flästa växterna när vi flyttade. eftersom Dennis gick hemma några veckor och skulle vara duktig och vattna dom VARJE dag :P hehe så dom fick lite för mycke och dog dom flästa fick behålla två :P Sen fick jag ju en jättefin kruk blomma när jag fyllde år. av Zebbe och Kathy vill jag minnas att det var. den lever och är fin. jaja babbel babbel, om mina gröna växter :P Nä som sakt så fick jag städat lite. när Dennis och Kidsen kom hem blev det midda. Närbarnen sen somnat så blev det film. Vi såg på The House Bunny. Rolig film till en viss del. men även en sån film man sitter och skäms över :P Nu sover alla och bara jag som sitter vaken här.


Just det. har ju helt glömt skriva om min födelsedag. får ta och göra det i ett nytt inlägg.
#1 - - AlexandersMamma:

8 augusti? :O här hoppar vi över hela somaren. :P ha en underbar dag.

Till top