NellieNilo

23 Maj

Allmänt Permalink5
Jaha då var det ett tag sen man skrev igen .
Är väldigt dålig på att hålla bloggen vid liv nu.


Förra helgen var vi och Firade min bästaste vän sara på hennes 20 års dag. Kalaset var hemma hos hennes pappa. Trevligt folk var där :) underbar familj och släkt har hon måste jag bara till lägga :P God mat var det också. tyvärr blev vi inte så lång variga där. för nilo skulle hem och sova. Och ingen barnvakt kunde vi hitta häller. hoppas du hade en fin och trevlig födelsedag ändå snuttan.


Sara och jag började umgås för ca 7 år sen. Det är väldigt många fina år faktist :) Har så många otroligt roliga minnen med henne och dom slutar absolut inte här. Dom kommer fyllas på med  åren. Kan man tänka sig att vi nu är 20 år. När sara fyllde 15 satt vi på en stock runt en läger eld, Drack massa öl , och sjöng vi gratulerar, Tills vi sedan föll av pinnen :P Så sjukt många minnen som nu susar genom huvudet så att man sitter och små fnissar och ler här.  hihi, var bara tvungen att skriva det :P Älskar dig min fina vän :) You & Me Saris.


Jaha vad har då annars hänt?
Inte speciellt mycket faktist. Nilo har varit dålig några dagar nu . Tänder, tror jag bestämmt att det är.  Feber och massa sagel och bitande på fingrarna.  Idag har vi varit på kalas för barnens kusin Melwin. Grillning och vatten lek och massa snack. Nilo var även rätt så slö där. Sen efter  att han sovit efter middas midda. så var han mycke piggare och lite mer sig själv. och inte alls hög feber han brukar normalt ligga på 37,2 och nu är det 37,9 så det är verkligen på väg neråt.  Annars har vi bara ätit tacos med pappa och sen åkte jag med och lämnade syrran i saxtorp sen åkte jag och pappa och handlade lite. Sen hem igen och fick barnen i säng. Efter många om och men med nellie. trots fis är vad hon är.


i förrigår fick  min mammas katt daisy små Katt bebisar :) Mys, ska bli roligt att se dom växa upp i sommar :) det är den underbaraste tiden med katter, när dom växer så det knakar dom första 12 veckorna :) Saknar vår tisen så  mycket. det är lite mer än två år sen han försvann nu :(  Jobbigt det där. 


På onsdag blir min lill kille hela 11 månader. tiden går fort fort. Här kan han stanna tycker jag, han behöver inte växa och bli stor. bara vara lilla underbara keliga glada Nilo. Nellie var precis lika dan när hon var 11 månader. Hur go och glad som hälst. Välldigt svårt att tro nu kan jag lova. men det var hon. Så liten underbar och mysig.




Sara 20 år :)





Jag och Sara :)




Nellie 11 månader





Och några bilder från nu i veckan

#1 - - tilda:

härligt med långt varande vänner (:

jättefina bilder på barnen (; kramkram

#2 - - therese:

..var ett tag sedan sist nu:(.. hoppas allt e bra med er. ?.. tråkigt att nilo e sjuker:S.. danny med nu igen fast inga öron nu utan kräker ist:( tråkigt dt med.. '

försöka ses ngt nu när ungarna e friska? skall ju lämna hjulen o de andra till dej med ju



kram

#3 - - Emelie:

Så himla fina bilder på dina barn :)

#4 - - tilda:

jodå det går upp och ner.. (: kram

#5 - - Sara:

Ja 7 hela år. Men det känns som fler fast även som mindre. :P ja du förstår men många många ska det bli till:D och som du sa man sitter och småfnittrar när man tänker på saker man gjort som nu tillexempel känns förbjudet:P haha. :D älskar dig med gumman

Till top