NellieNilo

2002-2004

Allmänt Permalink0
Ibland när man sitter och kollar igenom gamla bilder, så får man så otroligt klara minnen som om allt var igår. Man minns ögonbliket då fotona togs. och massor av minnen runt om bilderna som man inte har foto på men som ändå finns i minnet. 02 till 04. Var tiden då jag alltid var ute med vänner. det var inte ofta man satt inne eller satt still över huvudtaget. Människorna man träffade varje dag, är människor som alltid kommer att vara en del av ens liv. Det var som systrar och brödrar allihopa. Det gick inte en dag utan något att göra. Ibland drömmer man sig tillbaka till den tiden . inte för att jag ångrar det liv jag har idag med min familj. men det man har nu är verklighet och mer moget. förr kunde man latja runder och inte tänka på morgon dagen. Man kunde vara ute sent på kvällarna. och man kände sig aldrig ensam en regning dag eller en mörk kväll. För där var alltid en vän brevid en. Det finns säkert en sådan tid i allas liv. som man alltid minns. då man hade skoj och levde livet. Dagarna efter man fått barn och så är minnes värda och otroligt fina på sina sätt. misstolka mig inte med detta inlägget. Vill bara få fram att jag saknar dom gamla tiderna. alla gamla vänner som man nu bara träffar ibland när man går ut. Sommaren 2004 var för mig både den Bästa sommaren jag haft men även en av dom jobbigaste. Då var vi ett helt gäng på någonstans runt 30-40 personer som umgicks i stort sätt varje dag. vi samlades alltid på en plats där alla trivdes. Vi hittade på allt möjligt tillsammans. och just den sommaren var det väldigt många som hade moppe. och då var det mest många som körde runder. men vi höll ändå alltid ihop med alla som hängde på det utvalda stället. Vet inte varför jag berättar om detta. men Åren springer iväg. och man vill gärna hålla fast vid gårdagen och alla minnen medans man tar stora steg in i framtiden. Jag är glad att kameran fanns med en liten del på den tiden, så att om man en dag blir halvt senil att man ändå har bilderna att tänka tillbaka på. Även om alla dom klara minnena jag har runt om nu kanske försvinner.


Till alla er som var med mellan 02-04. Ni finns i mina tankar och det kommer ni alltid att göra. jag vet att jag inte är ensam om att tänka tillbaka på den tiden, som om den vore igår. jag vet att vi är många som saknar den tiden.


Till top