NellieNilo

så orättvis värld vi lever i.

Allmänt Permalink4
Igår kväll fick jag veta att min kompis tilda som väntade barn  till nu i april.
Att hennes lille son´s hjärta slutade slå för någon dag sen :(
Jag vill bara inte tro att det är sant.  sånt händer bara inte . VARFÖR ?
Kan inte sluta tänka på henne och hennes sambo,
hur fruktans värt dåligt dom måste må nu :(
Jag skulle så gärna bara vilja krama om dom båda två.
Usch så hemskt det måste vara.
Tänker på er hela tiden. Många många kramar.
#1 - - PiaLia:

Usch och fy så fruktansvärt!

#2 - - Josefine:

:'( Så otroligt tråkigt att höra! Beklagar verkligen hennes sorg.

#3 - - Tilda:

vet inte riktigt vad jag ska skriva,, men tänkte bara säga tack för visat stöd och alla fina kommentarer.

#4 - - djey:

nej fy vad hemskt, beklagar :(

Till top