Blogg blogg

Jag har en massa att göra så bloggen går typ sist nu.
Vet inte vad jag ska skriva och det känns som den förmågan är totalt ut suddad just nu . Det blir bättre när vi flyttat. Ny inspiration, En början på något nytt, Förhoppningsvis en lite piggare och gladare jessica då. Nu står man i flytt röra och rensnings högar över allt känns det som .


I veckan ska jag försöka måla lite i rummen här. har ju tyvärr inte kommit längre med det än köket då som är klart. Packar gör jag lite smått hela tiden. Rensar ut det som ska bort . Men tyvärr igen, Skiten kommer ju aldrig iväg här ifrån. har två stora säckar med kläder som ska till myrorna eller vad det heter. vi har en massa leksaker som ska slängas. spjällsängar som ska ut. och alla baby saker ska jag göra av med. vi har tre vagnar i källar förådet som också ska bort. massor som ska göras. och det är inte allt för lätt med två små . speciellt lilla nellie som ska dra upp allt man packar ner osv . 


Nu är vi inne i en ny månad iaf. Mars månad. händer inte allt för mycke denna månaden . bara flyter på som vanligt. Eller jodå ett tre års kalas för lille Jakob ska vi väll gå på. Och så fyller min lilla norrläning Linnea 19. Tyvärr kan jag ju inte fira den med henne. men hälsningar får hon :) Annars blir det bara Måla, packa och rensa som sakt. Lite roliga saker ska vi också på om pengarna räcker till . Bus fabriken & Badet är två av sakerna på listan.  Har köpt en super söt baddräkt till nellie :)


I helgen då . I Fredes . var vi på unga föräldra gruppen. Sen kom dennis och hämtade oss så körpe vi runder lite i det fina vädret. hälsade på danne ute  v-fäladen. och sen hem. på kvällen Kom min pappa och satt hos barnen här medans  jag och dennis gick iväg på fest. Till en gamal kompis ill dennis. och Sen följde jag med några tjejer på festen, ner till stan närmare bestämmt tages. Dansade och hade trevligt. Träffade en massa underbara människor på stan. sen var det dags att gå hemmåt . men kvällen slutade i kattastrof. Nog om det.


I lördes var vi lite slöa. Men ja städade ändå en massa. sen var jag iväg ch handla med pappa och hämtade mat.


Idag har jag rensat en massa kläder. och det är mycke sm inte passar längre och som man inte använder. Sen om pappa och laga mat här. annars har denna söndagen vart ganska lugn. Idag har nilo lärt sig klappa händerna :) lille sötnos :)



på unga FG



Min lilla prinsessa



Och lill prinsen som klappar händerna :)



Lite söndags mys  i flyttröran



Kommentarer
MormorPia

Du kan ju visst skriva, bara du kommer igång! Jag tar hit kläder o sånt som ska väck, så kan jag lägga ut på tradera! Puss

2009-03-01 @ 23:57:00
Mormor Pia

Såå söt han är när han klappar händer!

2009-03-01 @ 23:59:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0