NellieNilo

25 Mars 2009

Allmänt Permalink5
- Exakt en månad tills jag fyller år nu.
- På onsdag kl 10 får vi nycklarna till nya lägenheten :D
- Sjöbbe & Tony  fyller år idag, Stort Grattis till er.


Vi har gjort en hel del dom senaste dagarna. I lördes var vi i Helsingborg, jag dennis och barnen. Matade ankor i en jätte mysig park i jordbodalen. Nellie var jätte glad och tyckte det var super kul. Nilo var också glad och tyckte det var intressant att titta på nellie när hon matade fåglarna. Sen gick vi en runda längst en liten bäck eller vad det var. och Sen lekte vi på en lekplats som var där. Efter det körde vi vidare hem till Berga & Sara och hälsade på. Sen gjorde vi inte mycke mer den dagen. men det var en underbar dag. välldigt mysigt att hitta på såna saker med familjen.


Här om dagen var Therese, Bengt och barnen här och hälsade på. Nellie och Elly leke fint. och danny och nilo lekte lite på golvet. och vi satt och snackade. Trevligt trevligt.
Jag och barnen gick er till granet en dag och träffade Therese, bengt och barnen. och nellie och elly lekte massor. Danny sov och nilo satt och mös i vagnen.
Vi har även varit i kolonin och premiärat för i år. fick lite gjort i trädgården där.
Igår var jag ute en runda med jessica och jakob vi var i granet en stund. Så kom Dennis och nellie också dit.


vad har vi annars gjort ? inte mycke tror jag. Tvätt maskinen i huset här har gått sönder . så i måndes var jag hemma hos mamma och tvättade en del. tråkigt när saker går sönder när man behöver dom.


Som sakt nu är det 31 dagar kvar tills jag fyller 20 :)
Om allt går som det ska och blir som man tänkt, så blir det lite 20 års partaj för mig.


Nä nu ska vi åka ut till dennis mamma. ha det fint.



#1 - - tilda:

bättre med ngt än inget. vet knappt själv vad jag ska skriva eller säga när man träffar folk eller läser ngns blogg. säger väl helst ingenting..

men tack för att du skriver/tänker på oss,, det betyder jättemycket <3 kram

#2 - - sara:

ni är starka! låt ingen trycka ner er, ni gör ett fantastiskt jobb med era barn! Man blir glad av er!! PUSS SARA :D

#3 - - Lollo:

Underbara Cim !

Din blogg är jätte fin & rolig att kika in i &

bilderna idag är jätte fina på din lilla familj



miljoner kramar lollo Down Under

#4 - - Lollo:

Hej Jessica !

(& inget Annat)



Jag tycker din blogg är jättefin att komma & knacka på hos, du skriver så fint & roligt om det dina & bara din vardag.

önskar jag kunde det på sama vis.

Bilderna idag var jätte fina & mycket värme i <3

Kramar från Down Under !

#5 - - ulrika:

gud vad fina bilden på nellie och nilo är, liknar nästan ett vykort. hehe :) dom är så otroligt fina dina barn jessica! :) kram ulrika.

Till top