NellieNilo

Happy birthday Nilo.

Allmänt Permalink10
Grattis Grattis min stora älskade pojke. Ett år har nu gått sen du låg på mitt bröst helt ny och testade din ljuvliga röst för första gången.  Du var så underbar redan från första stund.  Allt gick så bra och snabbt när du kom till världen. Från att vi kom in på BB 00.05 tills du seda var ute 00.59.  Tänk att vi nu har haft dig hos oss i ett helt år. Du har fyllt våra dagar med varma leende och skratt. Du har verkligen varit en liten ängel med Glatt humör hela tiden. Nästan aldrig på dåligt humör. Du har en sån underbar personlighet. Du är en tuff liten kille som iblandär rätt så  bestämd. Jag älskar dig min underbara lilla son. Mamma´s pojke kommer du alltid att vara.


Idag är det din  första födelsedag.  Liten har blivigt stor och det ska självklart firas med Tårta, sång och några härliga paketer.  nu i skrivande stund,  var det ett år sen vi var på väg in till Förlossningen  Vi åkte i din pappas bil och jag bad honom köra sakta när jag hade värk sedan att han skulle köra fort som bara den när värken var över. Jag bad om ursäkt varje gång jag röt till att han skulle sänka farten :P När vi sen kom in på förlossningen 00.05 fick jag ligga en kort stund med Ctg´n på magen. Sedan kom en sjuksköterska in och kännde på mig. och 10 cm var jag öppen så det hade gått fort. Hon sa åt mig att ringa på klockan om jag kännde att det tryckte på. hon skuleara skynda  sig att skriva några papper sen skulle du förlösas. 10 min efter kom hon tillbaka tog vattnet. och några kryst värkar efter var du äntligen ute hos oss.


Första gånen vi såg dig var kl 00.59. En Fredags natt med Stjärnklar himmel. Vår lilla son. Nu är du stor hela 1 år gammal IDAG.  Himmlen är blå inte riktigt lika stjärnklar som den natten du föddes. men stjärnorna lyser även ikväll. Jag är så stolt över dig mitt lilla hjärte-gull. Idag är det din dag. Hurra hurra hurra




               







#1 - - Jossan:

Garttis på din första födelsedag hjärtat! moster älskar dig, lilleman <3

#2 - - Jennica:

Grattis Nilo

Ja liten har verkligen blivit stor & ett riktigt litet charmtroll e han

#3 - - therese:

grattis nilo på din födelsedag hoppas den blir kanon med massor av tårta o paket:)kram från oss...

#4 - - Emelie:

Grattis till den stora pojken som fyller 1 år idag =)

#5 - - Jessie - 21 år & mamma till Jacob:

Grattis söta Nilo på ditt ett års dag=) Hoppas du får en underbar dag & fina presenter! kram från Jessie & Jacob

#6 - - tilda:

Hälsa nilo ett stort grattis på ettårsdagen från oss! :) Hoppas ni får en riktigt härlig dag med fint väder och massa mys.. (: kramkraam

#7 - - Pia:

Grattis lilla Nilo på din stora dag.

#8 - - sara:

Grattis lilla sötisen, du fick en massa paketer, och en massa kärlek idag, vi älskar dig alla. <3

#9 - - PiaLia:

Åh så fint skrivet Jessica! Och så underbara bilder på er lille söte son!

GRATTIS Nilo!

Och vilken fantastiskt mysig födelsedag du fick!

#10 - - Sara:

Jag hoppas du inte är sur på mig. Inte varit mig själv på senaste tiden. Vet inte varför men mycket som snurrar i huvudet just nu. vill att vi ska börja umgås igen saknar er massor. och hoppas nu mår bra.

Till top