NellieNilo

17 Juni

Allmänt Permalink1
I onstes var vi i kolonin stort sätt hela dagen. var jätte fint väder. barnen badade lite och lekte i gräset. jag och jossan spelade massa spel. sen kom barnens kusin Ebba. efter det kom mamma, heidi och verona. då började vi grilla. så kom dennis också.  Jätte mysigt var det. äta grillat i solned gången med ett gäng underbara människor, kan det bli mysigare en sommar kväll? Sen gick jag och nilo hem. Nellie och ebba blev kvar en stund och lekte med verona. Nilo somnade fort när vi kom hem. Sen kom Ebba och Nellie så kollade vi på film sen somnade dom också .


Igår vaknade vi vid 9. såg ut att bli jätte dåligt väder men vid 11 kom solen fram. så efter nilo sovit midda. gick vi ner till stan. eller vi åkte uss ner till stan.  mitt bank kort funkade inte på tre atumater :( (måste beställa nytt). sen funkade det i sista atumaten. då var kl 20 över 1. Vi sprang in i affärer och till sist hittade jag lite. sen fick vi minst sakt springa hem. Ebba skulle cykla hem kl 2. Sen gick jag och barnen ut till mamma i kolonin.  jossan kom också en stund. sen gick vi hem och jag åkte iväg med pappa och handlade. sen somnade barnen.






#1 - - Olivia <3:

Glad midsommar! :)

Kom gärna & titta in min blogg. Söt blogg btw! :)

Till top