måndag kväll.

Idag har vi inte gjort speciellt mycke.  Välldigt många saker blir aldrig som man tänkt sig .  Blev varken granet eller stranden. Dennis var trött efter jobb. så han och nilo la sig och sov midda. Då gick jag och Nellie bort till huset  och bada i poolen.  Skönt och svalkande. My , Mimmi och mamma låg där och solade. sen körde maam oss hem. så började det regna.


Sen blev det midda. nilo är helt galen i spagetti och köttfärsås det slank ner som vatten :P häärligt. sen blev det bolibompa. Efter det kom saara en stund. snackade och hjälpte mig natta nellie:p det gick välldigt bra. Nellie somnade på bara nån minut :) tack saara. Sen snacka vi en stund till innan hon gick hem .


Karneval ??? Blev inte som man tänkt sig där ihäller. Blir väll lördag jag festar istället. Dennis ska ut på fredagen. så antingen blir det på lördagen eller så blir det en lugn karnevals helg med kidsen. Men lika skönt är det faktist. Blir välldigt långa dagar där nere för barnen med karuseller och allt. på lördagen är det ju karnevals roden där Min pappa är med som vanligt. Sen karnevalståg.  blir nog en bra helg ändå.  hoppas vädret  blir fint.






Kommentarer
PiaLia

Härliga bilder som vanligt gumman! Håller tummen att det blir karnevalsfestande en av dagarna för dig iallafall!

2009-07-07 @ 00:44:07
URL: http://piasparadis.blogg.se/
My J

Fina bilder :)



Men finns det ingen som kan sitta barnvakt åt Nilo på fredagen alls? Jag kan göra det isåfall. Du måste faktiskt få lov o ut och festa som du hade tänkt.



S: hahahah okej ;D eller jo, nu när jag tänker på de.. just ja, där finns ju till och med video där han går upp på sen med han.



2009-07-07 @ 09:16:00
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Alexandra

Ah faktiskt , det är ju lite roligare att spara på & man ser framemot svaren :)

Kram

2009-07-09 @ 10:07:13
URL: http://onttonen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0