NellieNilo

Ego bilder -95 till -04

Allmänt Permalink5
1995

Jag och min lillasyster,
med kläningar som mamma hade sytt



1996
Jag som pocahontas





1997
1.Jag med en liten katt. 
2.Midsommar jessica.
3.Min lillasyster josefin.




1998
Maskerad klädda jag.




2001
Från en foto atumat på gran canaria



2003
Jag, jag och emelie, Ego i rött




2004
Jag, Jag på pappas motercykel,
fyllde 15 och fick moppe,



när man alltid hängde ute nånstans,


Ulli & jag,  Emma och jag


Ego ego EGO




2005
#1 - - Malin & Neo:

så söta bilder :-D

#2 - - Jennica:

Nellie e ju en kopia av dej.

#3 - - Josefine:

Åh vad roligt att se, hihi :)

#4 - - PiaLia:

ååh så varm amn blir i hjärtat! Du e fortfarnade lika vacker min tös!

Jag tycker dock att du kan lägga upp biilderna på bilddagboken oxå så att folk kan få kommentera dom!

#5 - - anna:

verkligen jätte fina bilder på dig och man kan se att nellie kommer se precis lika dan ut som dig. Lika söta :) de fotot på dig och din syrra med klänningarna minns jag.. Det var när ni bodde på den gården som jag och min syrra alltid lekte med er.:) haha din syrra skulle alltid bitas och rivas då :P allt bra med dig annars då? själv så sitter jag har med hög feber och jätte trött. men kan inte sova =/ ha de finast och hör av dig snart =) kram

Till top