NellieNilo

2009

Allmänt Permalink1
Gott nytt år allihop


Vi hade faktist en välldigt trevlig nyårsafton igår :)
vårt firande började väll runt 6 tiden.
då sjöbbe kom hit. Så började jag på maten .
Blev Kassler gratäng för vår del :) Och det var gott :P
Sen satt vi och kollade lite på tv. så nilo skulle hinna sova en stund.
Senare gick vi bort till Matti och lena, där dom hade lite nyårs fest.
Nellie Hittade snabbt två roliga kompisar.
Tvillingarna Amina och fatima :) underbara flickor.
Dom dansade och showade och hade jätte roligt tillsammans.
Nilo satt med oss och var lite små trött.
Det var mycke trevligt . med massa prat och många foto blixtar :P
Sen fram mot tolv gick vi ut på gården.
Och kollade på raketerna :)
Nellie gillade inte ljudet när alla smällde samtidigt på 12 slaget.
Men sen tyckte hon det var fräckt. Vi hade ju ståt och
tittat på massa "PANG" (raketer) hemma tidigare.
Vi kramades och pussades vår lilla familj.
Och kramade om alla andra. och önskade nytt år.
Sen begav vi oss hem. Barnen somnade direkt när vi kom hem .
Hahaha, jag måste bara berätta om en sak jag gjorde när vi kom hem.
Vi hade öppnat pommachen, så tänkte jag att jag skulle sätta på
korken igen, det gick jätte bra, efter massa tyngd på korken.
Sen fick jag en enorm smärta i bröstet. Fråga mig inte hur det gick till
på klädd och allt, men bröstet lyckades fastna mellan flaskan och korken . AJJJJJ
hur klantig får man vara igentligen. men dennis fick sig ett gott skratt iaf :P
Ett fint blåmärke har man där nu :P hahaha
Jaja , Hoppas alla hade en underbar nyårsafton
Och att ert nya år, år 2009 blir fantastiskt :)


Lite bilder får ni väll ha också va??




#1 - - faster:

Vilka sötisar i partyhattarna!=)

Till top