NellieNilo

3 December

Allmänt Permalink4
Idag har jag som sakt tvättat igen. Städat lite till och vid 2 gick jag och Nilo ut på skolan och hämtade alla mina böker så jag kan plugga lite i helgen. Han tyckte det var intressant att vara på skolan . och han visade stolt sin polis bil för Rektorn :D  Sen gick vi och hämtade Nellie hos mormor. Sasha blev så glad när vi kom att nilo råka ta ett sne steg och ramla ner för trappa. Men som tur va gick det bra. litet litet blå märke i pannan. och grät gjorde han. Sen gick vi hem och åt mellis. sen sov nilo en stund och Mormor kom och hämtade nellie. så gick dom på kalas för pernilla. Jossan kom och åt med mig och nilo. sen sprang jag bort på roro och handlade . Nellie kom hem lite över 8. då nattade jag nilo. sen har jag och nellie bara busat.


Imorgon fyller Anna 20 :D så imorgon blir det partaj. tjejmidda hos henne först sen ut. Ska bli himla roligt faktist. tror det var typ 6 år sen vi drack ihop.  6 år , fatta hur lång tid det är egentligen. men det känns inte som så länge sen. minnena från dom åren är väldigt klara.


Imorgon blir det förhoppningsvis skola för min del. Om mamma kunde ta barnen den stunden. Ska ha något engelska test. så det är nog dax för mig att dyka ner i boken och frächa upp minnet lite. Jag stör mig som bara den på att både min externa och kamera är sönder :( på min externa har jag ju bilder på anna för si så där 6-7 år sen och bilder på dagens födelsegrisar ingemar och pernilla. och min kamera skulle jag ju så gärna vilja ha imorgon. och hela jul månaden. och nu slog det mig att jag inte kommer ha kamera på jul och nyår och lucia och allt vad det heter denna månaden :'( Nu blev jag lite deppig. så får  slänga mig på bökerna istället.


Grattis Penilla och ingemar som fyller år idag :D



Nilo med sin flaska som han fick i julklapp förra året
#1 - - tilda - änglamamma till Liam:

så stor han har blivit... och va kul med tjejmiddag :)

skönt att du vill komma igång med bloggandet igen,, men samtidigt ska man ju inte känna att man mååste skriva om det är så att man inte vill/orkar.. :P

jo det är väl fint.. går och väntar på att få besked från skolan om jag kommer in till januari. och samtidigt letar jag jobb efsom jag inte vet om jag kommer in eller inte.. drygt* kramkram

#2 - - Kitty:

Du får köpa en sån engångskamera som du kan ha till lucia/jul/nyår iaf =) dom finns billiga på ÖB! "Priset är skillnaden" ;p haha kram på er alla.

#3 - - Anna:

jaa och det är dina barn också gumman!! Festa ni vidare igår eller ? kramis

#4 - - PiaLotta:

Puss puss söta du! Roligt att du bloggar igen! Vi måste försöka fixa det där med din externa! Och förresten, bli med i den där gruppen på FB. Kanske nån kan skänka dig en gammal kamera!

Till top