NellieNilo

2 December

Allmänt Permalink3
Idag har jag städat en massa. riktigt skönt när det är klart. har bara Nellie´s rum kvar. men får ta det imorgon. Försöker få henne att hjälpa till. Men tyvärr måste man sitta med henne inne på rummet för att hon ska göra det. har vikit tvätten också. såååå skönt när allt är på sin plats. Damsugat har nilo och nellie hjälpt mig med. sen Fick dom ta sig ett bad medans jag skurade golven. Har fått upp en ljusstake och en jul blomma. grattis till mig. Annars har det varit en välldigt lugn dag. Imorgon ska jag tvätta igen, jo jag vet tvättat tre gånger denna veckan hur mycke tvätt kan en människa ha egentligen? nä men när det ändå finns tid så ska jag passa på att tvätta soff kuddarna och lite sånt. Dagen kalender klappar blev en hit för barnen Nellie slet upp sin i ett ända drag och fick en söt liten docka. nilo kämpade en stund och när han fick se den lilla bilen där i, blev han väldigt glad.
Var och handlade med pappsi innan också. Älskar dig pappa för att du ALLTID ställer upp för mig. Lovar att jag ska göra allt för dig också . och självklart älskar jag ju min mammi också väldigt mycket :D


Nu har jag varit hos min lilla syster en sväng. vi kollade på PH,  julkalendern & snackade lite.


Nu har jag suttit med paint en stund. haha, fixade en liten jul heder.
Inget bra men den får duga. lite jul känsla blev det väll ändå :P 


Nä nu blir det sängen så man kommer upp imorgon så man kan göra allt som måste göras.





En tomte från julskyltningen i söndes
#1 - - PiaLotta:

Så mysigt att du har uppdaterat! Och julheadern blev bra tycker jag! Jag kan ju inte alls sånt! Hihi!

Varför är inte båda stakarna uppe!? Funkade de inte!? Båsda två lös här! Men de var lite trilskiga.. men får vicka lite på ljus o så!

#2 - - tilda - änglamamma till Liam:

hehe jo den blev ju jättefin :) blev lite överraskad att du hade uppdaterat (; hoppas ni får en trevlig helg! kramkram

#3 - - Therese-Mamma till Nellie:

Hehe ja, det är konstigt så fort tiden går när man fått barn! :) kramar!

Till top