NellieNilo

19 December

Allmänt Permalink3

lördag, Gick upp vid halv 8, kollade på barnkanalen medans dom fick flaskan. julklappisar och choklad-kalender. sen blev det bad för barnen . sen tog jag på dom luss kläder det vill säga, lucia linne och glitter på nellie och tomte dräkt med tomte luva på nilo. och tog foto på dom framför granen. fick några super fina foto på dom. och en abslut favorit bild som jag senare skicka iväg som julkort på mailen. Sen närma sig kl 10 så körde dennis oss till häljarp till min mormor och morfar för det årliga pepparkaksbaket. min mamma och syster var där redan. och så var min moster och hennes familj där. nellie tryckte några pepparkakor sen ville hon bara äta degen. nilo kavlade och tryckte några små fina pepparkakor. men det var godare med degen även för honom . sen klädde vi mormor och morfars julgran. och sen blev det god fika. Sen åkte vi till infarten och handlade mat. när vi kom hem somnade barnen rätt fort . jag plockade undan lite, lagade mat och väckte barnen igen.


får bli lite bilder .








 

och sist har vi det fina julkortet :D

#1 - - jossan:

jättefint julkort :) älskar er! <3

#2 - - PIaLia:

Vilka helt underbara foton på älsklingarna! Mormorn blir alldeles rörd ju!

Och mysigt var det ute i Häljarp!

#3 - - tilda - änglamamma till Liam:

så mysigt :) och jättefint julkort! (;

Till top