NellieNilo

3 April

Allmänt Permalink2
Igår , fixade vi en del. jag gick och hämtade nellie på dagis kl 11 då kom mamma hit och hjälpe till att packa upp lite. sen körde dennis och höll på med bilar och så och jag fortsatte att packa upp lite. Sen när dennis kom hem gick jag iväg till roro och mötte Saara. så följde hon med hem till oss och titta på lägenheten och hjälpte till att packa upp lite. Sen Kom Jessica, Jakob, Sara & Marwin så då var vi fullt hus här.  dom hjälpte mig lite också. Men har massor kvar fortf ändå :S När dom gic åt vi lite och sen nattade vi nellie . första natten för henne här. hon sov nästan hela natten i sitt rum men på morgonen sprang hon in till oss. har väll blivigt en vana för henne som vinu sakta ska försöka vänja henne av med. Visst hon tycker väll att det är välldigt orättvist att nilo får sova hos oss. inte i vår säng men i samma rum som oss. men tyvärr är ju hyrorna välldigt höga på 4 or här . vi ska lösa det problemet längre fram i tiden men nu får det va så . iaf idag blev det inget dagis för nellie. istället fick hon och nilo åka ut till farmor som var bestämmt sen långt tillbaka dom skulle vara där när vi flyttade men nu gjorde vi det i onstes så dom får vara där ett tag idag så vi kanske kan lyckas få upp allt. Jessica och jakob kommer nog förbi en stund och hjälper oss lite . dennis ska dra kablar och sätta ihopa sängen . spika upp lite tavlor och så.


För övrigt är det Jätte fint väder ute.
#1 - - malin & Neo:

och endå är hyrorna billiga där tycker jag :-) Vi betalar 6200 kr för en 2:a

#2 - - Anonym:

6200 för en tvåa låter för mig helt sjukt. Det kan man få en fyra för.

Till top