NellieNilo

Svårt

Allmänt Permalink7
va svårt det blev att blogg nu helt plötsligt. har varit inne och klickat på "nytt inlägg" flera gånger. men kan inte skriva  :( lite jobbigt faktist.
Nellie är på dagis och Nilo sover och här sitter jag, skulle igentligen tagit en liten powernap eller  städat lite. men så har det inte blivigt. Får väll börja lite smått nu och Fortsätta ikväll när dennis kommer hem. Jag är nog konstig, men när jag känner mig tvingad till att göra något så går det inte. Men när jag låter det komma av sig själv så går det som smort. Då kan det vara riktigt kul också .  Fick precis en inbjudan till dop i brevlådan, så den 13 september ska vi på dop :) Lille marwin som ska döpas :D Men vi visste att vi skulle  få komma (har läst det i saras blogg & hon har sakt det tidigare) så jag har redan handlat dop present :) Hoppas det duger, nöjd är jag själv iaf , hehe . den är lite unik och rolig :) mer säger jag inte.  På tal om dop så har jag faktist ringt kyrkan i tofta och bokat dop till Nil, och han kommer döpas i samma kyrka och med samma präst som nellie :) lite kul. Men det är så mycke nu framöver som kostar pengar tyvärr. så dopet är bokat till den 2 november. Det ska bli kul. Tycker dop är så fint :) Lite mer specifikt så ska han ha den dopklänningen som dennis bar på sitt dop när han var liten. Nellie hade min på sig. så nu var det inte mer än rätt att dennis skulle få bli använd igen. okej hans syskon barn har också använt den :)
Nu fick jag till ett litet inlägg men nu vaknar nilo så nu ska vi mysa innnan vi ska hämta storasyster bus.
#1 - - PiaLiaLottaPotta:

Ja just det! 2 november! Låter perfekt! HAr du berättat d för mormor din! Så dom kan planer in emellan alla resor! Hihi! Puss puss!

#2 - - Frida - ung blivande 2barnsmamma:

Hej :)

Ja jag har vart inne på din blogg nångång tror jag, men är så lat så har aldrig blivit att jag kommenterat :P

Dina barn är verkligen jätte söta :) Och fina namn har dom med :)

#3 - - Frida - ung blivande 2barnsmamma:

Hehe okej :)

Ja tack så mkt, jätte kul är det :) Hade det på känn redan från början, så det va kul att få det bekräftat med :)

#4 - - cecilia:

vet inte om jag har helt fel för mig om det var du eller någon annan, men den prästen som döpte nellie, var inte hon gravid eller nått sånt så hon inte kunde? puss

#5 - - malin:

taack :) JO alting är svårt just nu. Jag känner att det kommer komma ett utbrott snart. och förmodligen blir väll det på begravningen. Men jag känner mig mycket mer motoverad nu till att sluta röka. Morfar ville det och även om han inte hann leva och se det så tror jag att han ser det endå.

#6 - - Anna:

Ja hon har haft det jätte bra där,lärt sig simma i stora basängen fast med muskler på :) hehe. Din kille växer så det knakar ser jag :) tänkte lägga till dig på min blogg nu, i länkar :) hihi.. Du tycker faktiskt att vi ska ta tag i och träffa nån dag :P blir aldrig av..

#7 - - Anna:

hehe jaa, kan tänka mig att nellie känns mycket större nu när ni fått lilla nilo. Jaa det är ett tag sedan. haha . Jag vet iaf vart ni bor nu för jag delade ut post till er en gång :) så såg jag även dennis och nellie komma då. trivs ni bra där ni bor? kram

Till top