NellieNilo

Humm,

Allmänt Permalink3
Får nog börja skriva lite mer i bloggen nu , Antalet läsare sjunker för var dag. kanske är den inte lika spännande längre eller så har jag inte uppdaterat till räkligt :P  Ska bättra mig på det lovar.

Vår Helg :
I fredes körde dennis ut Nellie till sin mamma , dom skulle handla present till nellie som fyller 2 år om 8 dagar. Nilo sov så jag passade på att kolla lite i min gammla Scrapbooking låda eller pyssel  låda. Tänkte att jag skulle göra lite inbjudningskort till dopet. alltid roligt när man gjort dom själv :P  så ska sätta fart med dom när kidsen somnat på kvällarna eller när nellie är på dagis och nilo sover. iaf. Sen kom nellie hem igen efter 1½ - 2 timmar. Sen var vi bara hemma . Finns ingen ork till att göra speciellt mycke :( Iaf det blev tv och slappa för oss. 

I Går Gjorde vi inte häller något speciellt. Städat och rensat ut kläder. Nellie växer så sjukt fort nu. Kläder vi köpte till henne när jag väntade nilo , i slutet där det vill säga lite mer än 2 månader sen . dom är ta mig F*n försmå nu. Måste verkligen hitta en penga källa nu snart. så att Nellie kan få lite nya kläder villket verkligen behövs. Nilo växer också massor, Kläder vi fick när han var nyfödd som var i stl 68 passar honom nu. jag satt och tänkte då att det kommer ju ta en evighet innan han kan ha dom kläderna. Så hans kläder har jag också börjat rensa ut. Tur jag har så många jag kan ge det till. För sälja det på loppis är inte min grej, Därför ger jag bort kläderna till andra som är i behov av dom, eller som har användning för dom kanske låter bättre. Känner 4 st som ska ha barn inom det närmsta halv året. Kul kul :)

Idag har det ju inte hänt något än kl är 2 på natten så får skriva om dagaen senare idag . 


Nellie öppnar dörren till källaren

Baby girl med bus i bliken

Och lill killen
#1 - - Anna:

Tacktack =) fina bilder på dina söta barn också. hmm det är ju konstigt. Jag vet att moa växer extremt snabbt också. hon har haft många kläder som hon inte ens hunnit använda. Okej, Jag förstår det. vi bor i falken vid sofiaalbertinakyrkan och vi bor också högst upp. På fjärde våningen utan hiss. känns i benen, speciellt när man ska ner i tvättstugan som är en trappa extra. =/ Skrev till dig för ett tag sen om ni behöver en cykel till nellie? Kram

#2 - - Malin & Neo:

glöm inte bort att några av dom kläderna Ni fick av oss vill vi gjärna ha tillbaka. iallafall dom han fick på BB

#3 - - Malin & Neo:

Dom ni fick låna av oss. bla nhl kläderna, den dräckten med gitarrerna...

Till top