NellieNilo

Vår Dag

Allmänt Permalink0
När vi vaknade imorrse stack dennis och handla Frukost. Så åpt vi tillsammans och kollade på barnprogram med nellie och nilo. Sen Gick jag och kidsen med sara och marwin ner till unga föräldra gruppen. Snackade lite och Nilo sov hela tiden . Förresten vi tog upp det här med åldern på själva unga föräldra gruppen den var från 15 till 20  Men eftersom vi bara är 2 stycken i stort sett, Jag och sara och våra kids som är där varje fredag. Och i och med att det är typ som villken dag som hällst eftersom jag och sara och våra barn umgås rätt mycke utanför gruppen också. Så tyckte vi att det skulle vara roligare om fler kom till unga föräldra gruppen. så vi fixade så att dom stäcker sig till iaf 23 år nu . för det finns fler unga mammor i stan, Frågan är bara vart dom gömmer sig. om dom inte vet om att gruppen finns eller om dom bara inte tycker det är något att gå på. Finns det fler unga mammor från Landskrona som läser här så kan jag berätta för er att det är jätte trevligt att på fredag eftermiddan gå ner till rådstugan få chansen att lära känna andra unga mammor och Låta barnen leka, snacka lite med andra mammor, kolla på film om lite bra att veta saker, Fika och lite andra aktiviteter. så jag tycker absolut att ni ska kika förbi ner där en fredag halv 1 till halv 3 är tiderna. Det var väll det jag ville ha sakt med det hela :P  Sen gick vi då hem . Kela lite med kidsen innan Dennis körde och lämna Nellie hos farmor och sen Nilo hos faster Jessica. Hoppa in i dushen och plockade undan här lite när han var iväg med barnen . sen  var det hans tur. Sen åkte vi ner till bowling hallen där vi mötte upp krunk och sara. Så spelade vi en timme, natt bowling kl 20.  Jag är riktigt kass på bowling vill jag lova jag har inte spelat på över 10 år snart. Innan gick jag på bowling en gång i veckan och var med på någon tävling. Men den förmågan är sen långt tillbaka borta. Så jag gick där ifrån som en förlorar tyvärr.  Sen körde vi och hämta hem mat. Och sjöäng litet till singing bee när vi åt :P Sen skulle vi kolla film men den funkade tyvärr inte, så nu har dennis somnat på soffan och jag sitter här . känns som villken vanlig kväll som hälst.  förutom att barnen inte ligger i sina sängar.
Ang. imorgons barn passning så  blev det ändrade planer. Saga hade skadat sin fot så dom blir hemma. Lite tråkigt men det kommer fler tillfälle. Så imorgon blir det mat med pappa, sen en runda ut till berga och sara.
Lite bilder från bowlingen:
 

Kommentar:
Har kollat in din blogg. De är skitabra på att skriva. Är det sant att du bara är 19? Så jävla söta dina barn är.
Svar :
Tack så mycke för din kommentar. Jadå, jag är bara 19 år :) Tack :D
Till top