NellieNilo

Vad gör man

Allmänt Permalink2
Ja, vad gör man när man inte längre vet varken ut eller in på vissa saker. Jag har tagit ett beslut som gör mig ont om hjärtat. men just nu känns det helt rätt. Men jag vet att i framtiden kommer jag att ångra all förlorad tid. Men jag har mått dåligt av saker en person gjort mot mig och min familj. Vill visa denna personen hur det känns att bli sårad av en i familjen. Men jag vet inte riktigt längre om det är rätt. Men det höll på så länge och sen kom det till en punkt där jag inte längre kunde hålla tillbaka och le. för då ens Närmsta familj, ens barn blir drabbade på ett eller annat sätt, då tar man inte risken. Så om det bara var ord som kom från en persons mun det var starka ord som gjorde ONT. Jag försökte gå vidare med det som det var. men det kom ifatt mig. och personen sårade oss en gång till. Detta är bara lite om hur jag tänker känner att jag behövde skriva det även om ingen förstår.

"ibland gör man misstag, ibland får misstagen personer att må dåligt. ibland ångrar man sig. Men vad ångrar man när man inte vet? det är svårt ."

Man får helt enkelt leva med det som det är.
#1 - - Anna:

hehe jo det gick bra.. kastade en full påse med saker och skit. hehe nu har hon jätte fint på sitt rum igen. tänkte lägga ut nått foto så får du se =) men du de där känner jag mycket väl igen. Moa får ju också en massa kläder av Lucas systerdotter som är 7 år. Det som moa tycker är fint pressar flisan på sig för att Moa inte ska ha de hon tyckte mest om. hehe dem är för goa :P

#2 - - Sara:

Jag förstår att det känns jobbigt, men jag tycker att det var ett bra beslut av dig! Det blir nog bättre ska du se och personen inser nog snart att vad hon gör/gjort är fel.

Kramar till dig

Till top