NellieNilo

Städ städ.

Allmänt Permalink3
Jag sitter här, när hela lägenheten behöver en extrem stor städning. När vi lämnat nellie på dagis i morse tänkte man idag ska det städas. Man måste ju hinna en hel del på 5 timmar, Eller? Men nä då såblev det inte. När vi kom hem var Nilo tjurig inte sova inte hungrig och inte var det blöjan. och inte sällskapet. Han ville bara vara grinig. Säkerligen för att jag skulle städa. Jag bara skulle göra det. När han blev lugn en stund börja jag städa. när man kommer igång i städandet så börjar han igen.  sen får man en annan tanke nästa gång han är lugn börjar på ett annat rum och så börjar han igen. Vårt sovrum, stora rummet, köket & nellies gaderob. Saker precis över allt. ni vet när jag ska städa blir det lätt en rensning också eller iaf ska jag försöka . men det slutar med att allt ligger i högar och jag har inte en anning om var jag ska göra av allt. SUCK. Jaja, nu har jag iaf rensat i vårt sovrum bädat sängarna och damsugat  även gjort så att jag och denis nu har varsen gaderob. Innan stod där fullt av saker i ena gaderoben, som numera står och blokerar hallen . SUCK igen. var ska man göra av allt. och hur mycke saker kan 4 personer ha igentligen. jaja sovrummet är klart iaf. men innan jag har hunnit styäda alla dom andra rummen så kommer sovrummet vara stökigt igen . men börjar jag nu kanske jag hinner några rum till innan det börjar stökas igen . See ya :P
#1 - - Emma:

Haha, jag har ingen koll på detta än och vet inte var man svarar på din fråga som du skrev på kommentar, men antagligen får man väl göra så här ? Men det är klart du får lov att länka mig. Det är bara kul:) Hälsa familjen från mig :D

#2 - - Jessie - Mamma till Jacob:

hehe okey, men kanske jag & Jacob kommer förbi om vi har tid över =)

Hur går det med städningen?

Jobbigt när det blir så, man vet inte vart alla saker ska vara när det är bara en enda röra!

#3 - - Jessie - Mamma till Jacob:

hej!

du kom aldrig till unga mödra gruppen,

du är aldrig där när jag e där & tvärtom haha.



Sara var där med sin marwin..hon gjorde massage på han.. jag kom sent så det blev aldrig av för mig..

vad har du haft för dig idag då?



Till top