NellieNilo

Sömn problem

Allmänt Permalink6
Vid 8 la jag nilo i gårkväll, Sen gick jag med nellie in på hennes rum och la oss och läste. Sen har vi somnat båda två kort där efter. Jag vaknade 4-halv 5 hur pigg som  hälst . Går inte att somna om. nu är det ju dock försent att somna om . Nellie ska till dagis kl 9, så om en timme skulle jag gått upp ändå. Jaha, vad gör man såhär mitt i natten när man inte kan sova då ? Jag gör det jag älskar som mest efter barnen, familjen, vänner, foto osv, jo Jag Satte mig med lite pyssel til dopet. Inte nog med att jag pysslade ihop inbjudningskorten själv. (dock inte inatt då) Nu gjorde jag även 80 st Foto på Nilo med lite blommor och glitter. (haha glitter och blommor till en kille.) ja men det får gå ändå . Iallafall, tänkte att dom skulle ligga på tallrikarna när folket kommer till lokalen efter kyrkan :) Det blir nog bra. skulle vilja göra mer mer mer. men att göra 80 exemplar av något på frihand klippa klistra och ha sig så tar det rätt lång tid. och den tiden har man inte när man har två underbara barn som man vill ge uppmärksamhet istället. Så det blir  bara dom jag gjort nu till tallrikarna. Men det är inte så bara.  Jaja nu ska jag väll fixa till mig lite leta fram kläder till kidsen osv. så slipper jag ju stressa med det sen. så kan vi bara ta det lugnt, (inte för lugnt) men lugnt tills vi ska gå iväg med nellie till dagis. Hörs senare .

Här får ni en liten titt på dom jag gjorde inatt :

#1 - - malin & Neo:

åh så duktig du är! Visste inte att han skulle heta Alexander :-)

#2 - - camilla Lejonqvist mårtensson:

Så pysslig du e.

Kramis

Moster

#3 - - malin:

MKT fint:)..När ska han döpas??

#4 - - PiaLia:

Åååh, de blev jättefina! Super!

#5 - - jessica:

Är vi 80 pers på dopet!?herregud vad mycket folk!=0!jättefint det du gjort=)!du är jätteduktig på att pyssla ochså!=))kram/faster

#6 - - Camilla:

Gud vad fina dom var ! : ) Har du gjort allt det själv :O Jag hade aldrig pallat det ,

Till top