Har nästan glömt bloggen

som rubriken säger så har jag nästan glömt bort bloggen. men får väll ta och skriva lite idag .

I veckan har vi inte gjort så mycke.
i måndes var vi bara hemma och tog det lugnt hela dagen.
Igår lämnade jag nellie på dagis sen lämnade vi nilo hos heidi sen åkte jag och mamma till lödde först in på ica maxi handla massa fina kläder till nilo och lite till nellie. dom har verkligen jätte fina kläder och till bra priser. jag gillar dom faktist.  Sen körde vi vidare till malmö, till panduro (lager shoppen) hittade lite pyssel till scarbooking. sen åkte vi och åt på mc donalds sen hämtade vi nilo och sen nellie. och efter det åkte vi hem. så kom Mimmi och lånade nellie en stund. Sara och marwin kom hit och kollade på oth. Äntligen har jag hittat mitt usb minne så man bara kan ta avsnittet från datan och kolla direkt på tven :)  iaf sen kolla vi lite tv och sen kom nellie hem .  när sara och marwin hade gått la jag barnen och *viskar* Nellie har lagt sig fint nu i tre dagar i rad utan  protester. :D  iaf  Alexandra och Linus lilla dotter kom äntligen till världen igår runt 2 tiden . Vällkommen till världen lilla Tindra, och stort GRATTIS till dom nyblivna föräldrarna :D
Idag har vi städat . sen kom prästen efter många om och men. planerade hur det ska gå till på söndag.  jossan var här också . sen kom pappa och körde mig till Hemmakväll och handla godis och två filmer faktist. sen hem och hade mys kväll med  mamma jossan och nellie. vi kollade på sex and the city - the movie. sen gick jossan och mamma och jag natta nellie. nilo somnade redan innan filmen .  annars inte mycke mer jag ville skriva idag . Förutom att jag älskar mina barn så otroligt mycke .



Kommentarer
PiaLia

JA det var myskväll igår! Hihi! GAnska skickligt ändå att kunna se en hel film med en vaken tvååring! HAha!

Puss kram!

HAr du sett att det är IDAG som det är Spökafton!?

2008-10-30 @ 13:29:54
Anna

Hej. Ja det har jag nog =) vilken tid var det? 1 eller?

2008-10-30 @ 14:41:17
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
jessica

Hej

Det var ett tag sedan=)

Vet du om att min lille jack går på samma avdelning som nellie??

Hon e bara så JÄVLA söt alltså he he

ha det bra så ses vi kanske=) Kram jessica

2008-10-30 @ 15:48:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0