NellieNilo

Full show hela helgen.

Allmänt Permalink5
Nu ska vi strax springa ner till stan på unga föräldra gruppen, Sen vid 6 ska vi lämna barnen. sen får vi se vad vi ska hitta på idag för att fira 4 år tsm. Imorgon ska vi passa Saga & verona från ca 10 på förmiddan till 18 på kvällen :) ska bli roligt. Nellie och Heidi´s Kids kommer så bra överens och leker masor. sen ska vi ut till Berga och sara en liten sväng. På söndag ska vi på midda i häljarp till min mormor som fyller år. Det var väll allt . men ändå mycke hehe.
Nä nu ska jag fixa till mig och kidsen så vi kan gå till stan . Ha det bäst .

Svar : Faster Jessica, vi har bjudigt 69 st till dopet . Men jag gjorde några extra. För nellie Är väldigt glad för att ta i sönder allt som är gjort av papper . så det vara bara 10 st i back up  :P...

Tack för alla Grattis i inlägget på vår 4 års dag :)


#1 - - Anna:

hihi okej vad snällt av er =) nästa fredag kan jag inte komma dit, ska till blekinge då, men nästa igen är ja ledig så kommer då! =D nu när ni fixat de och så så får ja ju dra mig ditåt =) Kram

#2 - - PiaLia:

Hihi! Så söta bilder! Fullspäckad helg! Härligt! Så bra att ni kan "byta barn" lite sådär!!! Hihi! Och ha nu en hääärlig kväll ni två turturduvor! Försök att ägna den åt VARANDRA i lugn o ro!

#3 - - Anonym:

Har kollat in din blogg. De är skitabra på att skriva. Är det sant att du bara är 19? Så jävla söta dina barn är.

#4 - - Jessica:

grattis. :)

#5 - - Anonym:

Hej:) Va du på bloggawards igår? Eller jag kanske redan har frågat dig? :)

Till top