NellieNilo

Fråge stund !

Frågor ! Permalink8
Hehe, ja då tänkte jag prova på det här med frågestund som alla andra gör.  
Så får vi se om där kommer in några frågor. Ha det fint allihop.
#1 - - malin & Neo:

hihi ja, jag tycker att hon och Melvin har förendrats mest. =P

#2 - - erica:

var söker ni lägenheter nu?

Hur är ekonomin för unga föräldrar?

Finns det planer på ett 3:dje barn?

Kram

#3 - - erica:

hur gick det med det tråkiga som hände i lägenheten med diskmaskinen? måste ni betala?

#4 - - PiaLia:

Hihi! Skriver du svareb här i kommentarer, eller i en blogg eller hur ser man dom sen!? Puss

#5 - - Sanna:

Vill du studera i framtiden eller hitta ett arbete?

#6 - - Cecilia:

Hej!

Jag tycker ni verkar jätte mysiga :) ni verkar ha det så roligt och ni e så påhittiga :)

Jag undrar om du går i skolan eller om du jobbar?

Mvh Cecilia :)

#7 - - Jessie - Mamma till Jacob:

ja, det är så söt hehe..

jaså? bor du ett hus mellan oss??

då e det verkligen konstigt att vi inte ses mer..

Men då ses vi där på fredag=)

Fktiskt så har jag inte vågat att göra det, vet inte ens hur mycket jag ska lägga, det är en kryddmått salt i en dl vatten eller? Jag har ingen aning hahah

#8 - - Jessie - Mamma till Jacob:

en fråga: va e det som går att du orkar gå upp varje dag?

Till top