NellieNilo

några

Allmänt Permalink1
som svarade på mina frågor här nere.
Jo, jag vet jag är välldigt kass på att uppdatera.
men jag hoppas att jag snart får en vända på det.
ändring SKA det bli mera blogg åt läsarna :)
Dock vet jag inte riktigt vad jag ska berätta, om hur det går här hemma. Det är som sakt en välldigt hård tid här nu, Med värsta trotsen från Nellie. Kan även berätta att vi inte fått en enda natt med god sömn denna helgen. Nellie har nämligen börjat komma in till oss mitt i nätterna och på morgonen. Och hon gnäller något så fruktansvärt mycke. hon blir inte tyst hur mycke vi än försöker shyssha henne eller prata/viska med henne. då gnäller hon bara ännu högre. och till sist vaknar Nilo. låter som roliga nätter, Visst ? Man frågar henne om och om igen vad är det gumman ? och rablar upp 20 frågor, om vad det kan vara men inget svar bara mera gnäll. Hon lyssnar inte på ett ända NEJ, inget "du får inte" hon lyssnar inte på något längre :( som sakt, så har jag fått bära rätt mycke på Nilo nu då gungan är sönder. och det har vissat sig i helgen att nellie inte alls är okej, med att mamma hela tiden sitter med Nilo eller bär honom. Pappa får , med honom går det bra. Men inte för Nilo. han vill hällst vara hos sin mamma. Så det är lite upp och ner här skulle jag villja säga. Det är rätt svårt att anpassa sig, då det bara är mamma som gäller för båda. svårt att förklara detta tro mig:P allt känns så inväcklat. Men men, hoppas ju självklart på att denna trotsen ska svalna  och trappas ner lite. Men det går inte så bra, det ser fortf ut att bli värre. Nästan så man vill söka hjälp hos sos familj , haha nä lite att ta i kanske. Men det är så det ser ut just nu. Ett rutigt liv i en cirkel. Imorgon (måndag) får vi förhoppningsvis en ny gunga. och då ska det väll bli lite bättre.

och bilder försöker jag lägga upp iallafall en bild i varje inlägg.
Men som jag skrev högst upp det ska bli mera.


Min söt-bebis

stor flickan Och mormor. på kristall natt med facklor :)
#1 - - PiaLia:

JA trotsålder är det så klart! Och inte lättare blir det när man inte får sova ordentligt! Kramis!

Till top